loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال نیم نگاهی به جانشین سانچز دارد
آرسنال نیم نگاهی به جانشین سانچز دارد

آرسنال نیم نگاهی به جانشین سانچز دارد

به گزارش اكسپرس، در صورت جدايي الكسيس سانچز ونگر براي به خدمتگيري موسي دمبله تلاش خواهد كرد با اين حال توپچي ها در راستاي بازسازي تيمشان براي رقابت قهرماني، حاضرند براي مدافع ساوتهمپتون ويرجيل فن ديك مبلغ ۴۵ميليون پوند پرداخت كنند.

در حالي كه انتظار ميرود با توجه به مدت قرارداد يكساله الكسيس سانچز، او را وادار به ماندن كند، ونگر به خوبي اين را نيز ميداند كه نگه داشتن ستاره ي ناراضي تيمش علاوه بر امكان عدم بازدهي كافي، ميتواند نوعي ديوانگي اقتصادي باشد چرا كه او ارزشي حدود ۵۰ميليون پوند را از دست خواهد داد(در صورت عدم تمديد قرارداد و فروش بازيكن)

ونگر و مديران باشگاه همچنان مسر به عدم فروش ستاره تيم خود به رقيب ليگ برتري هستند جايي كه قبلا امانوئل آدبايور، سمير نصري، گائل كليچي و باكاري سانيا به اتحاد منتقل شدند.

اما انتقال به پاريسن ژرمن و يا بايرن مونيخ ميتواند محتمل تر باشد چرا كه آنها نيز علاقه مند به جذب اين مهاجم شيليايي كه ٣٠گل در فصل قبل براي آرسنال به ثمر رسانيد،هستند.دمبله مهاجمي است كه به عنوان گزينه اي براي خروج احتمالي سانچز در نظر گرفته شده است. اين مهاجم ٢٠ساله توانسته است در ۴۸بازي ٣٢گل براي تيم اسكاتلندي به ثمر برساند.

قيمت او حدود ٣٠ميليون پوند است كه با توجه به بازار جهاني احتمالا باشگاه سلتيك مبلغ بيشتري درخواست كند. آرسنال در حال حاضر براي خريد لاكازت مبلغ ۵۲ميليون پوند هزينه كرده است اما ونگر ميخواهد براي سالهاي بعد نيز پشتوانه سازي كند و البته با توجه به اينكه اليوير ژيرود ممكن است به يكي از دو تيم اورتون و يا بورسيا دورتموند بپيوندد، اين انتقال محتمل است. ونگر همچنين ميخواهد قدرت خط دفاعي تيمش را افزايش دهد و از اين رو ميخواهد پيشنهاد ۴۵ميليون پوندي براي دفاع ساوتهمپتون و تيم ملي هلند فن ديك ارسال كند.

ليورپول خواهان اين مدافع ٢٦ساله بود اما از آنجايي كه نحوه ي درخواست آنها براي به خدمتگيري اين بازيكن غير قانوني بود تا حدودي از اين انتقال منصرف شده اند.۴۵ميليون پوند مبلغ زيادي است چرا كه آرسنال دو سال قبل جايي كه خود را از اين خريد كنار كشيد ميتوانست اين مدافع را با مبلغ ١٢ميليون پوند به امارات بياورد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Express
بازدید: ۱,۵۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰