loading
در حال بررسی درخواست شما
آغاز مذاکرات با سانیا
آغاز مذاکرات با سانیا

آغاز مذاکرات با سانیا



مدافع 30 ساله ی فرانسوی که در سال 2007 از اوسر خریداری شد ، فصل آینده به انتهای قرارداد خود با باشگاه آرسنال خواهد رسید.

توپچی ها مشتاق به نگه داشتن او در ایمیریتس هستند ، اما آرسن ونگر شخصا علاقه ای به امضای قرارداد های طولانی مدت با بازیکن های بالای 30 سال ندارد.

او آماده است که با تیم هایی مثل پاریس سنت ژرمن و موناکو که از پشتوانه ی مالی خوبی برای ارائه ی پیشنهادات اغوا کننده به او برخوردارند ، پای میز مذاکره بنشیند.

سانیا از بودن در آرسنال احساس رضایت می کند و معتقد است فشاری برای ترک تیم روی او وجود ندارد ، با این حال تصدیق می کند که پذیرای پیشنهادات مختلف از سوی سایر تیم ها نیز می باشد.

سانیا به اکیپ گفت : " من تا سال 2014 با آرسنال قرارداد دارم. بله مذاکرات آغاز شده ، البته مدت زیادی نیست. من در حال بررسی شرایط هستم و فکر نمی کنم در باشگاه بدی باشم "

در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به پاریس سنت ژرمن یا موناکو بروید ، سانیا می افزاید : " این ممکن است. می خواهم ببینم چه پشنهادی ارائه می شود و از لحاظ ورزشی در چه سطحی قرار دارد. دلیلی وجود ندارد که بخواهم این جا را ترک کنم ، همچنین دلیلی هم وجود ندارد که در مورد پیشنهاداتی که به من می شود بررسی های لازم را انجام ندهم "

" اگر در آرسنال بمانم ، سعی خواهم کرد فصل خوبی را سپری کنم ، زیرا در پایان این فصل باید به استقبال جام جهانی برویم. اما اگر مجبور به ترک این باشگاه شوم ، قطعا این یک چالش جدید برای من خواهد بود "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۱۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۴۵۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰