loading
در حال بررسی درخواست شما
آیر:پیشنهاد آرسنال را رد کردیم
آیر:پیشنهاد آرسنال را رد کردیم

آیر:پیشنهاد آرسنال را رد کردیم

آرسنال برای به خدمت گرفتن سوارز پیشنهاد 35 میلیون پوندی را روانه این باشگاه کرده است.چیزی که ونگر در کنفرانس مطبوعاتی اش حاضر نشد آن را عنوان کند اما آیر به این دلیل که هنوز سوارز اعلام نکرده میخواهد این باشگاه را ترک کند پیشنهاد آرسنال را رد کرده است.

آیر میگوید:"همانطور که تقریبا همه میدانند ما پیشنهادی از آرسنال دریافت کردیم.

"ما به این پیشنهاد جواب نه دادیم ،تا آنجا که به ما ارتباط پیدا میکند زمانی که او به اینجا برگردد به تمرینات ملحق خواهد شد،و ما بر همین اساس جلو خواهیم رفت.

"من شنیده ام او گفته عالی خواهد بود اگر فرصت بازی برای آرسنال و به همین ترتیب رئال مادرید را داشته باشد.اما او قطعا در مورد اینکه میخواهد اینجا را ترک کند با من صحبتی نداشته است.

"ما در زمانهای مختلف پیشنهادات بسیاری برای بازیکنانمان دریافت کرده ایم،مگر اینکه ما در موقعیتی قرار بگیریم که بازیکن واقعا نخواهد اینجا بماند و ما او را نمیخواهیم و آنوقت اوضاع کاملا فرق خواهد کرد.

"در حال حاضر دوست داریم لوییس را برای این فصل و فراتر از آن در پیراهن لیورپول ببینیم.امیدواریم با برگشت او همه چیز حل و فصل شود."

همچنین آیر اصرار دارد برای نگه داشتن بازیکن سابق آژاکس و مهاجم 30 گله فصل قبلشان مصمم است و قادر هستند جاه طلبی های او که بازی کردن در جام قهرمانان اروپاست در فصل آینده برآورده کنند.

"او بازیکن جوان و بلندپروازی است،او در رسانه ها در مورد تمایلش برای بازی در لیگ قهرمانان و همه ی این چیزها صحبت کرده است.کار ما این است لوییس را متقاعد کنیم که اینجا جای مناسبی برای بدست آوردن همه چیز است.

"من فکر میکنم هیچ کس نمیخواهد در برابر او به خاطر این نکته قرار بگیرد.اوتنها نیاز دارد عملکردی که فصل گذشته داشت را تکرار کند و آنوقت همه این احساس را خواهند داشت که او همان جایی که باید باشد حضور دارد و او کماکان حمایتی را که شایسته آن است از جانب لیورپول دریافت میکند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۵
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal
بازدید: ۱,۵۸۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰