loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار متناقض از انزونزی ، آیا به آرسنال میآید؟
اخبار متناقض از انزونزی ، آیا به آرسنال میآید؟

اخبار متناقض از انزونزی ، آیا به آرسنال میآید؟



استیون انزونزی می خواهد باشگاه سویا را ترک کند، پدر او، که مدیر برنامه های او نیز می‌باشد، هفته گذشته با باشگاه سویا صحبت کرد و به خواکین کاپارروس، مدیر باشگاه سویا اعلام کرد که پسرش علاقه ای به ادامه حضور در سویا ندارد.

مدیر برنامه های استیون انزونزی با حالتی عصبی به باشگاه سویا رفت و درخواست خروج موکلش (استیون انزونزی) را ارائه داد که نشانگر عزم جزم انزونزی برای خروجش از این باشگاه است، با وجود این موضوع اما در اسپانیا این درخواست هیچ ارزش و الزام قانونی ندارد، زیرا سویا تا سال ۲۰۲۰ با این بازیکن قرارداد دارد.

طبق گفته های منابع نزدیک به باشگاه سویا، خواکین کاپارروس با خنده و تکان دادن سر در جواب درخواست انزونزی اعلام کرد: "اجازه دهید باشگاهی برای جذب استیون اقدام کند، چه از راه بند فسخ موجود در قرارداد چه از راه مذاکره با باشگاه، او را خواهیم فروخت"، انزونزی از این تصمیم بسیار خوشحال شده است و همچنین باشگاه سویا هم از این همه حاشیه رهایی خواهد یافت.

کاپارروس می‌خواهد هم باشگاه و هم بازیکن را راضی نگه دارد، بنابراین باشگاه سویا تمام پیشنهادات برای جذب این بازیکن را بررسی می کند و برای فروش او مبلغ ۴۰ میلیون یورو در نظر گرفته اند و در صورت فروش او با این قیمت، پدر استیون انزونزی به عنوان مدیر برنامه هایش، ۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

او سه فصل متوالی در سویا حضور داشته و برای او این باشگاه و شرایط آن کسل کننده شده است و نیاز به تعویض شرایط و تیم دارد، این موضوع در بلکبرن، استوک سیتی نیز برای او رخ داده است، او در هیچ کدام از این باشگاه ها بیشتر از سه فصل حضور نداشته است و برای او سویا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چند باشگاه از لیگ های مختلف به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن هستند، اما گفته می‌شود جدی‌ترین باشگاهی که خواهان جذب او می‌باشد باشگاه آرسنال و اونای امری سرمربی سابق این بازیکن است.

آرسنال با توجه به جذب احتمالی لوکاس توریرا، همچنان به صورت جدی به دنبال جذب استیون انزونزی می‌باشد، پیشنهاد اول و ۱۵ میلیون یورویی آرسنال توسط سویا رد شده است، سویا تایید کرده است که برای فروش انزونزی مبلغ ۴۰ میلیون یورو می خواهد، اما مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن ۲۵ میلیون یورو است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : El Confidencial
بازدید: ۲,۶۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰