loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار نقل و انتقالات آرسنال - 28 می
اخبار نقل و انتقالات آرسنال - 28 می

اخبار نقل و انتقالات آرسنال - ۲۸ می

بنا بر گزارش کوریره دلا اسپورت ، ناپولی در این تابستان برای جذب ژان مایکل سری با آرسنال و چلسی را رقابت خواهد کرد.

هافبک نیس در چندماه آتی در مورد آینده اش تصمیم بگیرد و مقصد احتمالی او لیگ برترانگلیس پیش بینی شده است. گفته می شود که او در قراردادش بند آزادسازی با ارزش 35 میلیون پوند دارد. این هافبک 26 ساله، پیش از این مورد توجه بارسلونا، منچستر یونایتد و بورسیا دورتموند قرار گرفته بود.

مربی جدید آرسنال، اونای امری، در جهت تقویت خط هافبک تیم خواهان جذب، دنیس پرائت، ستاره سمپدوریا شده است. پیش بینی شده بود که هافبک 24 ساله و بلژیکی سمپدوریا در این تابستان به یوونتوس بپیوندد، اما اکنون توپچی ها نیز خود را به جذب او علاقه مند نشان داده اند.بند آزادسازی او 22 میلیون پوند است. جان لوکا دی مرزو به آرسنال، پیشنهاد می کند که مذاکرات جدی تری را برای جذب او آغاز کنند.در واقع جذب او در صورتی در دستورکادر اصلی باشگاه قرار می گیرد که تیم در جذب لورنزو پلگرینی، هافبک رم، شکست بخورد. پیش از این و در زمانیکه پرائت در تیم جوانان بلزیک بازی میکرد نیز به آرسنال لینک شده بود.

امری اعلام کرده است که بدنبال تغییرات مهمی در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال می باشد. او و رئیس نقل و انتقالات باشگاه، اسون میسلینتات، برای بهبود ترکیب تیم در تابستان امسال، مبلغی در حدود 50 میلیون پوند دریافت خواهند کرد. اما به گزارش تلگراف، استن کرونکه با افزودن 20 میلیون پوند به رقم سابق، موافقت کرده است.توپچی ها بدنبال عقد قرارداد با دستکم سه بازیکن هستند و تمرکز اصلی آنها برروی بهبود خطوط میانی و دفاعی تیمشان می باشد. اما به گزارش فوتبال لندن، جذب یک دروازه بان و حتی یک مهاجم که بتواند در سمت چپ بازی کند نیز، تا حدی در برنامه آنها قراردارد.

مدافع مرکزی بورسیا دورتموند، سوکراتیس پاپاستاپولوس و مدافع مرکزی فرایبورگ، چاگلار سویونجو گزینه های دفاعی و ژان میشل سری و لورنزو پلگرینی، از اهداف تیم در خط میانی هستند. دروازه بایرلورکوزن، برند لنو هم از دیگر گزینه های تیم میباشد.بنابراین، یک افزایش چشمگیر در بودجه نقل و انتقالاتی تیم، اجتناب ناپذیر است. با وجود این، بعضی از بازیکنان باید از تیم جدا شوند تا بتوان هزینه های بازسازی ترکیب تیم را تا حدی مهیا کند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۳۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰