loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه داستان سانچز ، آماده خروج؟!
ادامه داستان سانچز ، آماده خروج؟!

ادامه داستان سانچز ، آماده خروج؟!


الکسیس سانچز آماده درخواست خروج به آرسنال برای انتقال به منچسترسیتی است. به گزارش میرور سانچز در این هفته در خواست خروجش را با آرسن ونگر مطرح خواهد کرد.

این مهاجم جدایی طلب شیلیایی آماده است تا در صورت عدم موافقت آرسن ونگر با شرایط خوب جدایی وی به طور رسمی علنی کند.

سانچز به دلیل شرکت در جام کنفدراسیون ها قرار بود کمی دیرتر و در روز یکشنبه به تمرینات پیش فصل اضافه شود اما به دلیل ابتلا به آنفولانزا همچنان در شیلی به سر می‌برد.منابع خبری در آمریکای جنوبی اصرار دارند که این بیماری واقعی است و بهانه ای ساختگی برای عدم شرکت سانچز در تمرینات آرسنال نیست.

اما سانچز می خواهد دوباره زیر نظر سرمربی سابق خود پپ گواردیولا در منچستر سیتی کار کند.همچنین میرور به طور اختصاصی در گزارشی نشان داد که سانچز پیشنهاد های بایرن مونیخ و پی اس جی را با درخواست دستمزد ۴۰۰ هزارپوند در هفته رد کرده است.

ونگر اما اصرار دارد که سانچز حتی با پیشنهادات ۵۰ میلیون پوندی نیز تا پایان قراردادش در آرسنال خواهد ماند.آرسنال در حال آماده سازی یک پیشنهاد تمدید قرارداد به سانچز با ارزش ۳۰۰ هزارپوند در هفته و وعده ی تجدید نظر درباره پیشنهادات برای فصل آینده است.اما سانچز برای رفتن مصمم است و امیدوار است که ونگر را در ملاقات شخصی شان برای اجازه خروج متقاعد کند.

با این حال ونگر پس از پیروزی ۵ - ۲ برابر بنفیکا در امارات کاپ اظهار داشت سانچز در آرسنال خواهد ماند و بیماری او حقیقت دارد.

ونگر گفت : بله او به آنفولانزا مبتلا شده است.

دیروز به واسطه پیام با او در ارتباط بودم. ما با او و دکترش در ارتباط هستیم و او در اسرع وقت باز خواهد گشت و افزود: هیچ تغییری به وجود نیامده ، او قطعا با ما می ماند.

همچنین هنگامی که از او درباره مکالمه اش با سانچز. پرسیدند گفت: من همیشه نمی توانم صحبت هایی که  او با من انجام داده برای شما فاش کنم.او به محض اینکه شرایطش را پیدا کند به لندن می آید.

او مبتلا به آنفولانزا شده و درمان این مسئله معمولا چهار یا پنج روز طول میکشد و در پاسخ به مصاحبه های سانچز که باعث گمانه زنی رسانه ها در خصوص خروج سانچز از آرسنال شده گفت: نه من اینطور فکر نمی کنم. بازیکنانی که یک سال از قراردادشان باقی مانده باید به قراردادشان احترام بگذارند و تا پایان به آن پایبند باشند.اما از منظر یک سرمربی قضیه کمی متفاوت است چون بیشتر مربوط به آینده باشگاه است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : میرور
بازدید: ۱,۱۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰