loading
در حال بررسی درخواست شما
تاتنهام و لستر بالاتر تمام کنند، ونگر باید برود !
تاتنهام و لستر بالاتر تمام کنند، ونگر باید برود !

تاتنهام و لستر بالاتر تمام کنند، ونگر باید برود !

ستاره پیشین آرسنال که هم اکنون به عنوان مفصر در اسکای فعالیت دارد گفت : ونگر باید آرسنال را ترک کند اگر لستر یا تاتنهام قهرمان لیگ شوند.

آرسنال که از سال 2004 موفق به قهرمانی در لیگ برتر نشده امسال با ضعف چلسی و منچستریونایتد احتمال قهرمانی اش بالا رفت اما لستر و تاتنهام تمام تلاش خود را برای قهرمانی میکنند.

مرسون به اسکای گفت : اگر منچستر سیتی نتواند قهرمان شود و تاتنهام یا لستر سیتی به این مهم دست پیدا کنند ، آرسن ونگر باید از آرسنال برود.
اینکه بنشینید و به هواداران آرسنال بگویید بازیکن جدیدی نیاز ندارم و در انتهای فصل لیگ را به لستر سیتی ببخشید اصلا قابل درک نیست.  اگر منچستر سیتی برنده لیگ باشد؛ ونگر خواهد گفت : آنها همه پول های دنیا را دارند، آنها هرکس را بخواهند میخرند و همین که با آنها رقابت کردیم بسیار کار بزرگی انجام داده ایم. اما در صورتی که تاتنهام یا لستر قهرمان شوند ، (با توجه به بازیکنان و کادر فنی و اوضاع مالی ) من نمیتوانم تصور کنم آرسن ونگر بر صندلی خود بازهم تکیه بزند.

مرسون در ادامه پاسخ برخی موارد را داد که شاید به گوش شما هم آشنا باشد، وی گفت : برخی خواهند گفت کسی بهتر از ونگر وجود ندارد و او برای آرسنال بسیار مناسب است ! اما به یاد داشته باشید هزاران مربی هستند که میتوانند به آرسنال بیآیند و هر سال در 4 تیم بالای جدول باشند.
هزار مربی میتوانند به آرسنال بیآیند و بگویند پولی به من ندهید اما اگر آرسنال را در 4 تیم بالای جدول نگه داشتم 10 میلیون به من پول بدهید. همه مربی های جهان فوتبال آماده هستند تا این قرارداد را با آرسنال ببندند. آرسنال همواره در 4 تیم بالای جدول خواهد بود. باز هم میگویم در صورتی قهرمانی لستر یا تاتنهام ، من اصلا درک نخواهم کرد که ونگر چگونه به مربیگری خود در آرسنال ادامه خواهد داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySports
بازدید: ۲,۶۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰