loading
در حال بررسی درخواست شما
تمدید قرارداد پنج بازیکن
تمدید قرارداد پنج بازیکن

تمدید قرارداد پنج بازیکن


کیرون گیبس (23 ساله)، کارل جنکینسون (20 ساله) ، الکس اکسلید چمبرلین (19 ساله) ، آرون رمزی (21 ساله) و جک ویلشر (20 ساله) که همگی برای تیمهای ملی کشورشان بازی می کنند و در مجموع بیش از 350 بازی برای آرسنال انجام داده اند قراردادهای جدیدی را با باشگاه به امضا رساندند و در آینده بلند مدت همراه با تیم خواهند بود.

تمامی این 5 بازیکن بریتانیایی هستند. آرون رمزی هافبک ولزی بیشترین سابقه ملی را بین این بازیکنان دارد، او 24 بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته و سابقه کاپیتانی در تیم ملی را نیز دارد. چهار بازیکن دیگر انگلیسی هستند و سابقه حضور در تیم ملی را دارند. کارل جنکینسون به تازگی اولین بازی ملی خودش را در بازی دوستانه مقابل سوئد انجام داد، کیرون گیبس بازیکن ثابت تیم ملی زیر 21 سال انگلیس بود و 2 بار نیز برای تیم بزرگسالان به میدان رفته است، جک ویلشر نیز 9 بازی ملی در کارنامه دارد.

آرسن ونگر در مورد تمدید قرارداد این پنج بازیکن گفت:

" از اینکه این پنچ بازیکن جوانمان قراردادهای جدید و بلند مدتی امضا کردند خوشحالیم. برنامه ما ساخت تیمی بر پایه بازیکنان جوان و قدرتمند است تا بتوانیم به پیشرفت استعدادهای آنها در این باشگاه کمک کنیم. جک قطعاً شناخته شده ترین بازیکن و سرآمد این گروه است، ولی چهار بازیکن دیگر نیز فوتبالیستهای فوق العاده ای هستند و ما از اینکه توانستیم قراردادهای همه آنها را در یک زمان منعقد کنیم خوشحال هستیم.

" گیبس، جنکینسون، اکسلید چمبرلین، رمزی و ویلشر نشان دهنده هسته ترکیب تیم است و حالا آنها در بلند مدت با ما خواهند بود، من به قضیه استحکام در ترکیب تیم بسیار معتقدم و اعتقاد دارم وقتی هسته ای از بازیکنان بریتانیایی داشته باشید نگه داشتن آنها کنار یکدیگر آسانتر خواهد بود و این هدفی است که می خواهیم به آن برسیم."

همه اعضای باشگاه آرسنال امیدوار هستند تا تاثیر گذاری کیرون، کارل، الکس، آرون و جک را در سالهای پیش رو نظاره گر باشند.


** ویدیوی امضای قرارداد توسط این پنج بازیکن را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰