loading
در حال بررسی درخواست شما
راجرز: سوارز باید در چهارچوب ها رفتار کند
راجرز: سوارز باید در چهارچوب ها رفتار کند

راجرز: سوارز باید در چهارچوب ها رفتار کند



پس از پیروزی 4-1 لیورپول در دیدار دوستانه مقابل والرنگا برندن راجرز سرمربی قرمز ها پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که در این بین بخشی از صحبت های وی در واکنش به مصاحبه اخیر لوئیز سوارز که طی آن مصاحبه از لیورپول خواست که طبق توافقات قبلی اجازه خروج وی را بدهند بود.

" گفت و گو های من با بازیکنان همیشه خصوصی و محرمانه باقی می ماند. من هرگز هیچ مکالمه ای میان خودم و یک بازیکن را فاش نمی کنم.

" در مورد اظهاراتی که اخیراً انجام شده ، باید بگویم که لیورپول باشگاهیست که همواره به گونه ای معین و مشخص عمل می کند. تمام فلسفه و رویکرد لیورپول به باشگاهی جاه طلب بودن ، تلاش برای بهترین بودن و همچنین تعهد خلاصه می شود. این بدان معناست که هر فرد متعهد شده است که برای پیراهن این تیم مبارزه کند.

" این فلسفه همچنین در رابطه با شان و منزلت است. اینکه شما تا چه اندازه عزت و منزلت دریافت خواهید کرد بستگی به این دارد که شما هم در زمین و هم در خارج از آن ، چه طور در رابطه با این باشگاه صحبت کنید. همچنین فلسفه این تیم بر پایه اتحاد و وحدت است.

" اینها چهار ارزشی هستند که من هر بار که در مورد لیورپول فکر می کنم از ذهن من عبور می کنند. اینها ارزشهایی هستند که ما تا ابد آنها را حفظ خواهیم کرد. اگر هرکس پا را از این اصول خارج بگذارد ما به این مساله رسیدگی خواهیم کرد. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.

" این بدان معناست که ما در لیورپول چهارچوب های مشخصی داریم و من با تمام وجودم برای حفظ آن خواهم جنگید. هیچ بازیکن یا شخصی هیچگاه بزرگ تر از این باشگاه نخواهد بود.

" از زمانی که من به این باشگاه آمده ام ، لویئز سوارز تمام توان خود را برای من گذاشته است اما واضح هست که چهارچوب های مشخصی وجود دارد که شما باید در آن چهارچوب حرف بزنید و مصاحبه کنید. از زمانی که مشکلات مختلفی گریبان گیر او شد ، این باشگاهی است که بیشترین احترام را برای لوئیز سوارز قائل شده است.

"این احترام چیزی است که وقتی شما برای باشگاه لیورپول کار می کنید در طی هفته های پیش رو باید به آن موقید باشید. اینجا هواداران و بازیکنانی هستند همه وجود خود را برای سوارز گذاشته اند ، آنها در سخت ترین شرایط از او حمایت کرده اند.

" حتی در آخر هفته که ما بازی بزرگداشت استیون جرارد را انجام دادیم هواداران با صدای بلند به تشویق او پرداختند. این همان چیزی است که ما همیشه برای حفظ آن در این باشگاه خواهیم جنگید. زیرا این همان فلسفه ای است که لیورپول بر آن بنا شده - احترام ، تواضع و بزرگ بودن واقعی."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۷
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Liverpoolfc.com
بازدید: ۱,۵۷۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰