loading
در حال بررسی درخواست شما
سوارز: امیدوارم به توافقی دوستانه با لیورپول دست یابم
سوارز: امیدوارم به توافقی دوستانه با لیورپول دست یابم

سوارز: امیدوارم به توافقی دوستانه با لیورپول دست یابم



سوارز در نظر دارد در این تابستان آنفیلد را ترک کرد و برای مجبور کردن لیورپول به منظور صدور اجازه خروجش از اتحادیه بازیکنان حرفه ای لیگ برتر خواسته که درمورد بند آزاد سازی موجود در قراردادش وساطت کند.

این مهاجم اروگوئه در مصاحبه ای که پیش از این داشت ادعا کرد که فصل گذشته برندن راجرز سرمربی لیوپول به او قول داده در صورت عدم راهیابی این تیم به لیگ قهرمانان اجازه خروجش را صادر کند.

این ادعا به شدت راجرز را خشمگین کرده و او ضمن تکذیب این ادعا معتقد است سوارز به لیورپول بی احترامی کرده است.

سوارز همچنان برای خروج از لیورپول مصمم است اما می گوید تا آخرین لحظه حضورش در باشگاه از پیراهن این تیم حمایت خواهد کرد.

او در گفتگو با Marca اظهار داشت: " هنوز از پیراهن لیورپول حمایت می کنم و تا آخرین لحظه این کار را خواهم کرد.

" هدف من رسیدن به توافق با باشگاه به طریقی دوستانه است و امیدوارم به بندی که یک سال قبل بر سر آن به توافق رسیدیم عمل شود چیزی که تا این لحظه انجام نشده است.

" اینطور نیست که می خواهم یا نیاز شدیدی به ترک باشگاه داشته باشم اما می خواهم همه چیز روشن شود و یک سال قبل من وضعیتم را برای باشگاه روشن کردم."

با وجود اینکه استیون جرارد کاپیتان لیورپول از سوارز خواسته بود که در این تیم بماند و برای به دست آوردن جایگاه لیگ قهرمانان به تلاشش ادامه دهد اما به نظر می رسد سوارز قصد پذیرفتن خواسته او را ندارد.

" جرارد سابقه زیادی در لیورپول دارد و حرف هایش بسیار مهم هستند اما همه باید درک کنند که من برای ادامه پیشرفتم به عنوان یک فوتبالیست نیاز به بازی کردن در لیگ قهرمانان دارم.

" اکنون این شانس را دارم و می خواهم آن را بپذیرم.

" یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان (آرسنال) تلاش زیادی برای جذب من انجام می دهد و هرکس همواره می خواهد در جایی باشد که احساس راحتی داشته باشد."


همچنین شایعاتی نیز درمورد علاقه رئال مادرید به سوارز وجود دارد اما او هرگونه دریافت تماس از سوی رئال را رد می کند.

" شایعات زیادی درمورد رئال وجود داشت اما آن ها با واقعیت تفاوت داشتند، مادرید هرگز شخصاً با من یا لیورپول به منظور تلاش برای مذاکرات تماسی نگرفته است.

" هر بازیکنی می خواهد به بالاترین سطح برسد و رئال مادرید در میان مهم ترین باشگاه های دنیاست، نه گفتن به رئال مادرید بسیار سخت خواهد بود."

سوارز که رابطه چندان خوبی با رسانه های بریتانیایی ندارد در پاسخ به این سوال که مقصد آینده اش کجا خواهد بود گفت: " آنچه که برای زندگی شخصی و خانواده ام بهترین است را تصمیم خواهم گرفت."


سوارز می گوید توافقی که سال گذشته با لیورپول داشته به این صورت است که اگر آن ها برای این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکنند یک پیشنهاد بالاتر از 40 میلیون پوندی از سوی یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان به او اجازه خروج را می دهد.

با توجه به همین مساله نیز آرسنال سعی کرد با پیشنهادی 40 میلیون و 1 پوندی این تئوری را بررسی کند اما لیورپول تاکید می کند که هیچ تعهدی برای فروش سوارز وجود ندارد و این شرایط فقط اجازه آغاز مذاکرات رسمی را به او می دهد.

گوردون تیلور رئیس اتحادیه بازیکنان حرفه ای نیز معتقد است بندی که اجازه خروج را به سوارز بدهد در قراردادش وجود ندارد و لیورپول تعهدی برای فروش او ندارد.

با این حال سوارز که طور دیگری فکر می کند افزود: " ما پیشنهادی از یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان داشتیم، وضعیت را بررسی کردیم و با توجه به اینکه مربی جدیدی آمده بود و باشگاه تلاش زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان انجام می داد تصمیم گرفتیم قراردادم را به همراه یک بند جدید تمدید کنیم: اگر ما به لیگ قهرمانان صعود نکنیم من بتوانم در صورت وجود یک پیشنهاد بالاتر از 40 میلیون پوندی باشگاه را ترک کنم.

" احساس نمی کنم که این آخرین روزهایم در باشگاه است، هنوز هم از بودن در لیورپول و لحظاتی که با این باشگاه تجربه می کنم لذت می برم.

" روزی که نخستین بار برای لیورپول به میدان رفتم را به یاد خواهم آورد و اینکه با انتظارات زیادی از آژاکس به اینجا آمدم و سپس در چند دیدار فراموش نشدنی بازی کردم."


سوارز در دیدار بزرگداشت جرارد و همچنین در جلسه تمرینی روز دوشنبه توسط هواداران لیورپول مورد تشویق قرار گرفت، پس از مصاحبه اخیر سوارز به نظر نمی رسد این حمایت ادامه داشته باشد اما با این حال سوارز از حمایتی که همواره از سوی هواداران لیورپول دریافت کرده تشکر می کند.

" هواداران لیورپول باور نکردنی هستند، به خاطر حمایتشان بسیار از آن ها سپاسگزارم. به احساس کردن عشق آن ها بسیار افتخار می کنم و این نشان می دهد که کارم را خوب انجام می دهم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky & Telegraph
بازدید: ۱,۶۲۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰