loading
در حال بررسی درخواست شما
شایعات نقل و انتقلات: جذب هافبک مکزیکی
شایعات نقل و انتقلات: جذب هافبک مکزیکی

شایعات نقل و انتقلات: جذب هافبک مکزیکی


طبق گزارش کوریر دِ مانها پرتغال، آرسنال به جمع تیم های خواهان جذب هافبک مکزیکی پورتو، هکتور هررا، پیوسته است، او می تواند با یک پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی از پورتو جدا شود.

فابریزیو رومانو ژورنالیست اسکای اسپرت:"لوکاس توریرا به زودی، تست های پزشکی آرسنال را پست سر می گذارد و قرارداد او و پاپاستاتوپولوس بزودی رسمی خواهد شد."

طبق گزارش خبرگزاری dha ترکیه، جک ویلشر شب گذشته به استانبول آمد و شب را در هتل دیوان استانبول گذراند، امروز او به دیدن ورزشگاه فنرباغچه رفت تا امکانات آنجا را ارزیابی کند، امکان دارد انتقال او به فنرباغچه، طی روزهای آینده رسمی شود.


طبق گزارش ترکیش فوتبال، جک ویلشر بزودی بصورت رسمی به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی ۳ ساله با حقوق سالانه ۵ میلیون یورو به فنرباغچه خواهد پیوست.بین اسپرت این خبر را تایید کرده است.

طبق گزارش تلگراف، آرسنال برنامه دارد تا قرارداد لوکاس توریرا را بعد از جام جهانی رسمی کند، همچنین گفتگوهای سازنده‌ای بین باشگاه آرسنال و آرون رمزی برای امضای یک قرارداد ۵ ساله در جریان است. با توجه به تمدید قرارداد رمزی و جذب توریرا، ترکیب هافبک‌های آرسنال برای فصل آینده مشخص شده است و بازیکن دیگری (مانند بانگا و انزونزی) در خط هافبک جذب نخواهد شد.اونای امری از گرانیت ژاکا و آرون رمزی به عنوان زوج اصلی خط میانی آرسنال نام برده است.




 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۱۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰