loading
در حال بررسی درخواست شما
شزنی تمدید کرد
شزنی تمدید کرد

شزنی تمدید کرد



در حالی که سومین فصل حضور سنگربان لهستانی آرسنال در تیم اصلی سپری می شود ، وی توانسته به عنوان مهره ای قابل اتکا خود را معرفی نماید.

بعد از اینکه در شش دیدار پایانی فصل گذشته شزنی موفق شد در چهار بازی دروازه ی خود را بسته نگه دارد ، در نمایش های خیره کننده ی فصل جدید نیز ، وی تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین بازیکن های آرسنال شده است. مثل دو کلین شیت اخیر در لیگ برتر در برابر تیم های کریستال پالاس و لیورپول ، و نمایش تحسین برانگیز خود در قالب تیم ملی لهستان در برابر تیم ملی انگلیس در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل.

شزنی 23 ساله در سال 2006 از باشگاه لهستانی لژیا ورشو به آکادمی آرسنال پیوست در حالی که 15 ساله بود و قابلیت بازی در تیم بزرگسالان را نیز نشان می داد. بعد از اینکه اولین حضور خود در تیم بزرگسالان آرسنال را در پیروزی مقابل وست برومویچ آلبیون از سری مسابقات لیگ کاپ تجربه نمود تا کنون توانسته 121 بار برای توپچی ها به میدان برود.

آرسن ونگر گفت : " ما بسیار خوشحال هستیم که ویچک یک قرارداد جدید بلند مدت با ما امضا کرده است. همواره به عنوان یک بازیکن بسیار مستعد با رفلکس های عالی و قدرت ذهنی فوق العاده به او اعتقاد داشته ام. او به رشدش ادامه می دهد و همیشه در حال رفع نقایصش است و قابلیت تبدیل شدن به دروازه بان بسیار بهتری را داراست. او می تواند طی سال های پیش رو به بخش مهمی از باشگاه فوتبال آرسنال مبدل شود "

شزنی گفت : " من خیلی خوشحالم که قرارداد جدید امضا کرده ام. آرسنال مثل خانواده ی من است و خوشحالم که مدت زیادی از آینده ام در این جا رقم خواهد خورد. بیش از هفت سال است که در این باشگاه حضور دارم و بدین وسیله می خواهم از تمامی کسانی که در طول این مدت از من حمایت کرده اند کمال تشکر را بنمایم "

" از زمانی که به عنوان یک پسر بچه به اینجا آمدم خیلی از مردم بودند که واقعا از من حمایت کردند ، اشخاصی مثل تونی رابرتز ، کسی که به پیشرفت من به عنوان یک بازیکن از سنین جوانی کمک کرد. من خیلی افتخار می کنم که بازیکن آرسنال هستم و به آینده می نگرم که بتوانم در سال های پیش رو به موفقیت باشگاهم در تمامی عرصه ها کمک کنم "

همه در آرسنال به آینده و ادامه ی روند رو به رشد ویچک شزنی و تداوم موفقیت هایش در سال های پیش رو امیدوار هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۲۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰