loading
در حال بررسی درخواست شما
مدافع ماینز و دروازه‌بان سویا، از اهداف امری
مدافع ماینز و دروازه‌بان سویا، از اهداف امری

مدافع ماینز و دروازه‌بان سویا، از اهداف امری

طبق گزارش استودیو دپورتیوو، آرسنال خواهان جذب دروازه‌بان ٢۴ ساله‌ی سویا، سرخیو ریکو است، اونای امری زمان سرمربیگری در سویا برای اولین بار او را در ترکیب اصلی قرار داد.

این گزارش همچنین گفته است که: سن و فیزیک و ویژگی‌های تکنیکی‌اش او را به یک دروازه‌بان جذاب برای دیگر تیم‌ها تبدیل کرده است، خصوصا اونای امریِ آرسنال، ارزش او حدود ١٨ میلیون پوند است.


از سویی و طبق گزارش فرانس فوتبال، آرسنال و دورتموند، برای تقویت خطوط دفاعی خود به دنباا جذب عبدو دیالو، مدافع ۲۱ ساله ماینز آلمان هستند.دیالو در تابستان قبل از موناکو به ماینز پیوست، در فصل اخیر بوندسلیگا موفق شد با بازی های خوبی که به نمایش گذاشت خود را مطرح کند، او ۲۷ مرتبه برای ماینز در بوندسلیگا بازی کرد و ۲ مرتبه هم موفق به گلزنی شد.

آرسنال در فصلی که سپری کرد بیش از ۵۰ گل دریافت کرده است، آنها به شدت به دنبالِ رفع نواقص و تقویت خطوط دفاعی خود هستند، همچنین با توجه به مصدومیت کوشیلنی، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است.این مدافع ۲۱ ساله به عنوان یک مدافع باهوش که قابلیت بازی خوانی دارد شناخته می شود، دیالو تا سال ۲۰۲۲ با ماینز قرارداد دارد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۱,۰۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰