loading
در حال بررسی درخواست شما
مذاکره مدیر برنامه های ون پرسی با یوونتوس
مذاکره مدیر برنامه های ون پرسی با یوونتوس

مذاکره مدیر برنامه های ون پرسی با یوونتوس


آرسن ونگر اطمینان داده است که ون پرسی را در تیم خود حفظ کند ، بازیکنی که همیشه در لیست آرزوهای رئال مادرید ، بارسلونا ، منچستر سیتی ، هر دو باشگاه میلانی و پاریس سنت ژرمن قرار داشته است. گمانه زنی ها خبر از خروج او از جزیره می دهند ، اگر تصمیم قطعی مبنی بر جدایی از توپچی ها را گرفته باشد. مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس ، فابیو پاراتیچی ، خبر از ملاقات با نمایندگان رابین ون پرسی می دهد. غول ایتالیایی مصمم به امضای قرارداد با این مهاجم ملی پوش هلندی است و برای جلب نظر وی یک قرارداد 25 میلیون پاوندی را روی میز مذاکره گذاشته اند.

بازیکن 28 ساله هلندی که جایزه بهترین بازیکن انگلستان از نگاه ورزشی نویسان را در کارنامه افتخارات خود دارد ، این هفته نیز جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را نیز به جمع دستاوردهای شخصی اش افزوده است. اما چیزی که توپچی ها برای نگه داشتن او در ایمیریتس در نظر گرفته اند یک قرارداد 4 ساله به مبلغ 5 میلیون پاوند به علاوه دستمزد هفتگی می باشد. آرسنالی ها به شدت می ترسند تا حماسه رابین ون پرسی نیز تابستان امسال تبدیل به کابوس فابرگاس و نصری گردد ، ستاره هایی که پس از جنگ وکشمکش فراوان سرانجام از این تیم جدا شدند ، بنا براین سعی دارد به هر قیمتی که شده ون پرسی را برای خود نگه دارد.

آرسن ونگر برای فروش او تحت فشار نخواهد بود ، حتی اگر رابین نپذیرد که قرارداد جدید امضا کند. باشگاه آرسنال می تواند همان رفتاری را که در قبال نصری انجام داد با ون پرسی نیز انجام دهد و پول خوبی بدست آورد. ونگر برای تصمیم گیری در مورد آینده تیم و بازیکن ها گفته است باید تا پایان فصل منتظر ماند ، اما در مورد ون پرسی مصمم است تا قبل از شروع مسابقات یورو 2012 در ماه ژوئن مسائل مربوط به آینده و قرارداد ادامه همکاری این بازیکن را حل و فصل نماید. باشگاه آرسنال همچنان امیدوار است و با اعتماد به نفس اعلام می کند که کاپیتان خود را در لندن حفظ خواهد نمود و معتقد است نکته اساسی در مورد ون پرسی مسائل عاطفی و وفاداری او به باشگاه است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۱,۱۷۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰