loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهم در آرسنال بمانم
می خواهم در آرسنال بمانم

می خواهم در آرسنال بمانم


با توجه به صحبت های مدیر عامل باشگاه اوسر فرانسه ، یایا سانوگو از این که بعد از رسمی شدن قراردادش با باشگاه آرسنال مجددا بصورت قرضی به اوسر بازگردد خشنود نیست.

به نظر می رسد مشکل خاصی برای پیوستن این مهاجم 20 ساله در تابستان جاری به آرسنال وجود نخواهد داشت ، همچنین بنا بر اخبار واصله از منابع فرانسوی این طور به نظر می رسد که او آزمایشات پزشکی باشگاه آرسنال را نیز با موفقیت سپری کرده است.

اما به نظر می رسد این باشگاه فرانسوی حاضر در لیگ دسته ی دوم ، مایل است بعد از رسمی شدن این نقل و انتقال ، مجددا او را از آرسنالی ها قرض بگیرد ، حتی پس از اینکه آرسن ونگر اعلام نموده است او را به عنوان بخشی از ترکیب جوان تر های تیم فصل آینده ی خود در نظر گرفته است.

گای کوترت ، مدیر عامل باشگاه اوسر فرانسه ، پس از ملاقاتی که دوشنبه ی گذشته با آرسن ونگر داشت به رادیوهای فرانسوی گفت : " سانوگو تنها در صورتی به صورت قرضی به تیم ما باز خواهد گشت که او ( آرسن ونگر ) پس از پشت سر نهادن تمرینات و آماده سازی پیش فصل ، بگوید که یایا هنوز برای بازی در تیم آرسنال آماده نیست "

" در غیر این صورت او را قرض نخواهیم گرفت "

بر اساس گزارشات موثق ، سانوگو بعد از ثبت یک قرارداد 2 ساله ی جدید با اوسر ، سرانجام به یک توافق 4 ساله با این باشگاه لندنی دست پیدا کرده است.

این مهاجم ملی پوش زیر 21 ساله های فرانسه ، در 7 مسابقه ای که برای اوسر در لیگ دو به میدان رفته ، موفق شده 8 گل به ثمر برساند. نکته ی قابل توجه این است که وی در 4 مسابقه از این 7 مسابقه به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین بازی شده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۸۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰