loading
در حال بررسی درخواست شما
نقل و انتقلات ! آرسنال از لمار به آسنسيو
نقل و انتقلات ! آرسنال از لمار به آسنسيو

نقل و انتقلات ! آرسنال از لمار به آسنسيو

وب سايت خبري آرسنال فيوِر به نقل از خبرنگاران سان اعلام كرد پس از كشمكش هاي فراوان بين موناكو و آرسنال،توپچي ها توجه خود را از لمار به  ستاره جوان رئال مادريد ماركو آسنسيو معطوف كرده است.

پس از جذب لاكازت و كولاسيناچ،توماس لمار مهمترين گزينه آرسنال در اين تابستان به شمار ميرود اما با وجود علاقه ي شخصي لمار براي حضور در شمال لندن،دو باشگاه نتوانستند بر سر اين انتقال به توافقي برسند البته به نظر ميرسد اگر آرسنالي ها بخواهند مبلغ ٥٥ميليون پوند براي به خدمت گيري لمار بپردازند و براي دومين بار در اين تابستان ركورد نقل و انتقالات باشگاه خود را بشكنند،موناكو نيز از اين معامله خشنود خواهد شد.

با اين حال آرسنالي ها اما معتقدند اين ستاره ارزش اين مبلغ را ندارد و از اين رو توجه خود را به ستاره ي مادريدي ها (آسنسيو)معطوف كرده اند و آماده اند پيشنهادي شگفت انگيز براي او ارسال نمايند.

آسنسيو در سال ٢٠١٤ به رئال منتقل شد و فصل ٢٠١٥/٢٠١٦را در اسپانيول سپري كرد و توانست ٤گل به ثمر برساند و ١٢پاس گل نيز ارسال كند.وي در بازگشت به برنابئو در ٣٨بازي در تمامي رقابتها توانست ١٠گل به ثمر رساند كه يكي از آنها در فينال ليگ قهرمانان در كارديف ومقابل يوونتوس بود.

با توجه به علاقه ي پي اس جي به سانچز و سكوت او در اين رابطه و بالا رفتن احتمال اين انتقال،آرسنال در پي جذب بازيكن با كيفيتي براي جايگزيني اوست و آسنسيو فردي با اين خصوصيات است هرچند خيلي بعيد به نظر ميرسد مادريدي ها ستاره ي ارزشمند خود را به راحتي واگذار كنند.قابل به ذكر است آرسنال و آرسن ونگر همچنان در پي جذب بازيكنان باكيفيتي براي اضافه كردن آنها به تركيب تيمشان هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : The Sun
بازدید: ۱,۷۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰