loading
در حال بررسی درخواست شما
گزینه ای به نام بنتکه!
گزینه ای به نام بنتکه!

گزینه ای به نام بنتکه!



در اولین فصل حضور خود در انگلستان ، بنتکه بلافاصله نشان داده است که تا چه حد برای بازی در لیگ برتر انگلستان که فیزیکی و سریع  است ، ساخته شده است. او به صورت مداوم در طول فصل برای آستون ویلا درخشیده است.





مطرح شدن نام او به عنوان گزینه ی مد نظر بسیاری از باشگاه های بزرگ لیگ برتری ، هواداران آستون ویلا را مایوس ساخته است و پل لمبرت هم که پس از سال ها مهاجم تراز اولی را در تیمش می دید به شدت نگران از دست دادن این مهره ی کلیدی در ترکیب آستون ویلاست ، همچنین معتقد است رفتن او به تیم های بزرگ لیگ برتری شاید کمی برای او زود باشد. اما به نظر می رسد ملی پوش بلژیکی تصمیم به انجام این ریسک گرفته است ، با توجه به اینکه هواخواهان او نیز کم نیستند.





اما همه ی چشم ها بعد از مطرح شدن نام های بزرگ فوتبال دنیا به آرسنال و آرسن ونگر دوخته شده است ، به خصوص که امسال قصد شل کردن سر کیسه را علنا به همه اعلام کرده اند.

با این حال گویا تمام بحث های مربوط به نقل و انتقالات مربوط به آرسنال به آینده موکول گردیده است. درست پس از اینکه اعلام شد روند مذاکرات در مورد جذب گونزالو هیگوآین به خوبی پیش رفته و تنها مراحل پایانی آن باقی مانده ، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد هیچ گونه پیشنهادی برای جذب این بازیکن دریافت نکرده است. این در حالی است که پیشنهاد 30 میلیون پاوندی آرسنال برای جذب لوئیز سوارز ، مهاجم اروگوئه ایی باشگاه لیورپول نیز از سوی این باشگاه رد شده است.

بنتکه کاملا بازیکنی متفاوت با سبک بازی هیگوآین و سوارز می باشد ، یا حتی استوان یووتیچ ، مهاجمی که در طول این تابستان به صورت منظم به آرسنال لینک شده است. این ممکن است به این معنی باشد که ونگر پس از مد نظر داشتن بازیکن هایی با کیفیت بالا کار ساده ای برای پسندیدن و جذب مهاجم ویلا نداشته باشد.

هر چند به طور کامل نمی توان این انتقال را رد کرد ، با این حال این مهاجم بلژیکی متولد جمهوری دموکراتیک کنگو را می توان نسخه ی متعالی الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی توپچی ها دانست ، بازیکنی که آمار گلزنی و موقعیت سنجی اش همخوانی مناسبی ندارد ، که می تواند با قدرت جایگیری و تمام کنندگی مناسب خود در ایمیریتس موفق باشد.

اما نهایتا مساله ی دیگری که می تواند بنتکه را برای رفتن به ایمیریتس وسوسه نماید حضور آرسنال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۱۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۹۲۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰