loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال در بازی پایانی تور آمریکا به مصاف لیورپول می‌رود
آرسنال در بازی پایانی تور آمریکا به مصاف لیورپول می‌رود

آرسنال در بازی پایانی تور آمریکا به مصاف لیورپول می‌رود

این سفر برای باشگاه و میکل آرتتا بسیار موفقیت‌آمیز بوده و او دوست دارد با پیروزی مقابل لیورپول، این تور را به پایان برساند. ممکن است برای اولین بار شاهد بازی ریکاردو کالافیوری باشیم. آخرین خرید آرسنال در بخشی از تمرینات دیروز به تیم ملحق شد و تصور می‌کنم برنامه این است که حدود ۲۰ دقیقه در نیمه دوم به او بازی بدهند.

جالب خواهد بود ببینیم اگر او وارد زمین شد، در چه پستی بازی خواهد کرد و همچنین جالب است ببینیم آیا ادی انکتیا به میدان می‌رود یا نه، با توجه به خبر دیوید اورنشتین مبنی بر اینکه مارسی پیشنهاد جدیدی برای مهاجم آرسنال داده است.

ما دیدیم که آرتتا امیل اسمیت‌رو در بازی‌های این تور کنار گذاشت، در حالی که انتقال او به فولهام در حال پیشرفت بود. بنابراین اگر انکتیا امشب بازی نکند، این نشانه روشنی است که از نظر آرسنال مذاکرات با مارسی در مسیر درستی قرار دارد.

باید بگویم که با توجه به اینکه گفته می‌شود پیشنهاد پیشنهادی کمتر از ۲۰ میلیون یورو (۱۶.۸ میلیون پوند) است، آرسنال واقعاً باید به مارسی بگوید که اگر می‌خواهد انکتیا را به خدمت بگیرد، باید جدی‌تر شود.

من مشکلی با رفتن او در تابستان ندارم، در واقع فکر می‌کنم زمان مناسبی برای خروج اوست، اما نه با این قیمت. او یک گلزن ثابت‌قدم در سطح لیگ برتر است، سال‌های زیادی از قراردادش باقی مانده و تنها ۲۵ سال دارد. به نظر من آرسنال نباید حتی پیشنهادهایی کمتر از حدود ۳۰ میلیون پوند را بررسی کند. من اسمیت رو را دوست دارم، اما چطور ممکن است بازیکنی که به سختی دو فصل بازی کرده، ۱۵ میلیون پوند بیشتر از انکتیا ارزش داشته باشد؟ برای من هیچ منطقی ندارد. این تابستانی است که آرسنال می‌خواهد از فروش بازیکنانش پول خوبی به دست آورد. بنابراین انتظار دارم آنها در مذاکرات با مارسی قاطع باشند، حتی اگر انکتیا بخواهد به آنجا برود.

فکر می‌کنم احتمالاً تیم قوی‌تری نسبت به بازی‌های قبلی مقابل بورنموث و منچستر یونایتد مقابل لیورپول خواهیم دید. ممکن است گابریل مگالائس برای اولین بار در قلب دفاع به میدان برود، احتمالاً به جای آیدن هون. گابریل مارتینلی نیز ممکن است شانس بازی داشته باشد، اگرچه گزینه‌های زیادی در سمت چپ حمله وجود دارد که نیازی به عجله برای بازی دادن به او نیست.

واقعاً امیدوارم اتان انوانری جایگاه خود را در میانه میدان حفظ کند، زیرا او کاملاً شایسته آن است. دیدن اینکه انوانری چگونه می‌خواهد از فرصت‌های داده شده در این تور استفاده کند، همیشه یکی از هیجان‌انگیزترین چیزهای سفر بوده و او از فرصت‌هایش به بهترین نحو استفاده کرده است. او نشان داده است که کاملاً در محیط تیم اصلی جا افتاده است و به همه نشان داده است که چرا باید در این فصل به او زمان بازی خوبی داده شود. بنابراین او شایسته فرصت دیگری برای نشان دادن توانایی‌های خود در کنار مارتین اودگارد مقابل لیورپول است.

خب، امروز همین‌ها را داشتم. بازی را لذت ببرید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۱۰ ۱۱:۴۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : charleswatts.football
بازدید: ۱۱۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰