loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال به توافق شخصی با میکل مرینو رسید، الننی به ال جزیره پیوست
آرسنال به توافق شخصی با میکل مرینو رسید، الننی به ال جزیره پیوست

آرسنال به توافق شخصی با میکل مرینو رسید، الننی به ال جزیره پیوست

مرینو پس از درخشش در یورو 2024 و کمک به قهرمانی اسپانیا برای اولین بار از سال 2012، به سرعت با بارسلونا لینک شد. اما آرسنال نیز به دنبال جایگزینی برای توماس پارتی، به رقابت برای جذب این هافبک مرکزی پیوست.

در ۱۵ جولای، ادعا شد که آرسنال پیشنهاد قرارداد هنگفتی را برای مرینو ارسال کرده است و در رقابت انتقالات با بارسا پیشتاز است ...  روز سه‌شنبه، گزارش‌هایی از اسپانیا اعلام کرد که همه چیز برای پیروزی آرسنال در رقابت برای جذب بازیکن رئال سوسیداد آماده است. بارسلونا شکست را پذیرفته و تمرکز خود را روی اهداف دیگر گذاشته است و ادو، مدیر ورزشی توپچی‌ها، آماده است تا مبلغ ۲۵ میلیون پوندی را پرداخت کند. آرسنال در انتظار پاسخ مرینو به پیشنهاد قرارداد بزرگ خود است، زیرا این توافقی مهم است که قبل از آغاز مذاکرات رسمی با سوسیداد باید به آن دست یابد.

طبق آخرین گزارش‌ها از قاره اروپا، شرایط شخصی بین مرینو و آرسنال اکنون "توافق شده" است. آرتتا طرفدار بزرگ این بازیکن ۲۸ ساله است و به همین دلیل آرسنال با تیم او قرارداد چهار ساله امضا کرده است.

ادو اکنون تمرکز خود را روی رسیدن به توافق با سوسیداد قرار خواهد داد. ارزش مرینو قبلا ۴۲ میلیون پوند تخمین زده شده بود، اما همانطور که گفته شد، سوسیداد به دلیل پایان قرارداد او در ژوئن ۲۰۲۵ مجبور شده است قیمت پیشنهادی خود را به ۲۵ میلیون پوند کاهش دهد.

اوایل این هفته، جاکین آپریبای، رئیس سوسیداد، از ارائه توضیحاتی درباره وضعیت مرینو درخواست کرد. او پاسخ داد: «من فکر می‌کنم میکل با رئال بسیار صادق بوده است. او یک سال پیشنهاد تمدید قرارداد داشته است و اگر تمدید نکرده است، به این دلیل است که نمی‌خواسته به هواداران رئال بگوید که می‌ماند و سپس برود و فکر می‌کنم این نشان‌دهنده خوبی از اوست. من دوست ندارم او برود، همه ما دوست داریم این اتفاق نیفتد، اما اگر به ما بگوید که یکی از پیشنهادهای روی میز را می‌پذیرد و می‌خواهد مذاکره کنیم، این کار را خواهیم کرد. ما می‌دانیم که او پیشنهاد دارد و ما نیز از آن‌ها آگاه هستیم. اما در حال حاضر امیدواریم که میکل مرینو در رئال بماند. ما دوست داریم این تصمیم توسط خودش گرفته شود، اما اگر اینطور نشد، سعی خواهیم کرد بهترین خروج او از رئال را مذاکره کنیم.»

آرسنال همچنین به شدت با مارتین زوبیمندی، هم‌تیمی مرینو در میانه میدان سوسیداد، لینک شده است، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن بیشتر احتمال دارد در باشگاه اسپانیایی بماند. از سوی دیگر، محمد الننی پس از ترک آرسنال به عنوان بازیکن آزاد در اوایل تابستان، به تیم جدیدی پیوسته است. این هافبک دفاعی انتظار داشت با باشگاه‌های ترکیه‌ای و سعودی مذاکره کند، اما در عوض به امارات متحده عربی رفته و با باشگاه ال جزیره قرارداد امضا کرده است. آن‌ها الننی را به عنوان ستاره جدید خود توصیف کرده‌اند و این یک ضربه بزرگ برای این تیم خاورمیانه‌ای است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۱۰ ۱۳:۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۱۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰