loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال و نقل و انتقالات تابستانی
آرسنال و نقل و انتقالات تابستانی

آرسنال و نقل و انتقالات تابستانی

تمرکز آرسنال اکنون بر فروش تعدادی از بازیکنان است که می‌توانند مبلغ قابل‌توجهی از بودجه را برای دو خرید دیگر تامین کنند. گزارشی از The Independent بیان می‌کند که آرسنال می‌خواهد یک هافبک جدید و یک وینگر راست جذب کند.

محمد کودوس به عنوان یک بازیکن مورد علاقه برای تیم شمال لندن مطرح شده است، در حالی که آژاکس امیدوار است مبلغی در حدود 40 میلیون پوند دریافت کند. مایکل اولیسه ستاره کریستال پالاس گزینه دیگری برای آرسنال است، در حالی بنا به گزارشات بیتلو هافبک گرمیو نیز، به تیم آرتتا مرتبط شده است.

با این حال، بازیکنان کمی به عنوان رقیب برای بن وایت در پست دفاع راست به آرسنال پیشنهاد شدند. بنابراین، فوتبال لندن نگاهی به وضعیت ژائو کانسلو مدافعی که آرسنال می تواند تابستان برای رقابت با این بازیکن ملی‌پوش انگلیسی جذب کند، انداخته است.

پس از آنکه گزارش ها حاکی از آن است که او با پپ گواردیولا سرمربی این تیم در فصل گذشته اختلاف پیدا کرده، ژائو کانسلو با آینده ای نامعلوم در منچسترسیتی مواجه است. مدافع پرتغالی نیم فصل دوم 2022/23 را به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرد و به نظر نمی رسد که در برنامه های گواردیولا برای فصل آینده باشد.

این می تواند فرصتی برای آرسنال باشد تا دوباره ترفند خود را در خرید بازیکن از سیتی تکرار و تیم آرتتا را تقویت کند. گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو هر دو در تابستان گذشته اتحاد را به مقصد استادیوم امارات ترک کردند و تأثیر زیادی بر تیم گذاشتند.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی اسپورت، منچسترسیتی در صورتی که باشگاهی مبلغ 40 میلیون یورو (34.2 میلیون پوند) برای ژائو کانسلو پرداخت کند، با جدایی او موافقت خواهد کرد. روزنامه تایمز در اوایل سال جاری گزارش داد که آرسنال به این بازیکن ملی‌پوش پرتغال علاقه‌مند است، اما آنها می‌ترسند که تیم تحت هدایت پپ گواردیولا پس از خرید گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو، این تابستان به راحتی این بازیکن را به آنها نفروشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۵ ۱۳:۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football.london
بازدید: ۴۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰