loading
در حال بررسی درخواست شما
اوبا: به مارسی برو
اوبا: به مارسی برو

اوبا: به مارسی برو

یک پیشنهاد جدید به ارزش ۲۵ میلیون پوند برای ستاره آرسنال آماده می‌شود و یک مهاجم سابق توپچی‌ها به او توصیه کرده که امارات را ترک کند.

تیم‌تاک خبر داده است که یک پیشنهاد بهبود یافته ۲۵ میلیون پوندی برای یک ستاره آرسنال در راه است. میکل آرتتا همچنان به دنبال یک هافبک مرکزی جدید در این تابستان است و قبلاً خط دفاعی خود را با خرید دائمی دیوید رایا از برنتفورد و اضافه کردن مدافع ایتالیایی، ریکاردو کالافیوری از بولونیا تقویت کرده است.

همچنین انتظار می‌رود یک بازیکن دیگر به خط وسط اضافه شود، اما شایعات زیادی درباره جدایی بازیکنان وجود دارد. امیل اسمیت رو به فولهام، رقیب لندنی، نزدیک است و شایعات درباره آینده ادی انکتیا همچنان ادامه دارد.

تیم‌تاک خبر جدیدی درباره انکتیا دارد،  مارسی به دنبال این مهاجم آرسنال است. مارسی برای فراهم کردن منابع لازم برای بازگشت تحت هدایت مربی جدید، روبرتو دی‌زربی، تیم خود را بازسازی کرده است. با اضافه شدن میسون گرینوود از منچستر یونایتد و پیر-امیلی هویبرگ از تاتنهام هاتسپر، این غول لوشامپیونه قبلاً تجربه لیگ برتر را کسب کرده است. مارسی اکنون تمرکز خود را روی جذب انکتیا گذاشته است، اما هنوز راه زیادی برای نهایی کردن انتقال از توپچی‌ها دارد. آخرین پیشنهاد آن‌ها به ارزش حدود ۲۰ میلیون پوند رد شده است، اما فراسر گیلان، خبرنگار نقل و انتقالات تیم‌تاک، گفته است که یک پیشنهاد بهبود یافته ۲۵ میلیون پوندی در راه است و به انکتیا دستمزد بالایی پیشنهاد شده تا او را برای رفتن به کانال انگلیسی ترغیب کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۵/۱۱ ۱۲:۰۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeakTalk
بازدید: ۱۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰