loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های رایس در مورد کالوین فیلیپس
صحبت‌های رایس در مورد کالوین فیلیپس

صحبت‌های رایس در مورد کالوین فیلیپس

کالوین فیلیپس، هافبک میانی منچستر سیتی، یکی از هدف های اصلی آرسنال در پنجره انتقالات ژانویه است. این بازیکن، که در تابستان ۲۰۲۲ با قیمت ۴۲ میلیون پوند از لیدز یونایتد به این تیم پیوست، تاکنون نتوانسته است جایگاه مطمئنی در ترکیب اصلی تیم پپ گواردیولا پیدا کند و تنها ۲۹ بازی برای آنها انجام داده است. او می خواهد بیشتر بازی کند تا جایگاه خود را در تیم ملی انگلستان حفظ کند و برای این منظور ممکن است در ژانویه از منچستر سیتی جدا شود.

رقبای آرسنال برای جذب فیلیپس

آرسنال تنها تیمی نیست که به دنبال خرید فیلیپس است. تیم هایی مانند نیوکاسل، لیورپول و تاتنهام نیز علاقه‌مند به این بازیکن هستند. حتی تیم های بزرگ اروپایی مانند یوونتوس و بایرن مونیخ نیز چشم به راه او هستند. منچستر سیتی ممکن است بخواهد او را به قیمت ۵۰ میلیون پوند بفروشد و از این رقابت سود ببرد. آرسنال نیاز به تقویت خط میانی خود دارد و ممکن است فیلیپس را به عنوان جایگزینی برای توماس پارتی، که با مشکلات آسیب دیدگی و فرم روبرو شده است، ببیند. پارتی ممکن است در ژانویه به یوونتوس برود اگر آرسنال بتواند جایگزینی برای او پیدا کند.

تعریف دکلان رایس از فیلیپس

دکلان رایس، ستاره آرسنال و تیم ملی انگلستان، از فیلیپس به عنوان یکی از بهترین حرفه ای هایی که دیده است تعریف کرده است. او گفته است که فیلیپس هرگز از نبودن در ترکیب اصلی منچستر سیتی شکایت نکرده است و همیشه با تمام توان خود را در تیم ملی ارائه داده است. او افزوده است که فیلیپس یک شخصیت عالی دارد و با او رابطه خوبی دارد. رایس و فیلیپس در تیم ملی انگلستان همبازی هستند و با هم هماهنگی خوبی دارند. رایس ممکن است خوشحال باشد اگر فیلیپس به آرسنال بپیوندد و در کنار او بازی کند.

خلاصه ماجرا ... 

  • کالوین فیلیپس، هدف اصلی آرسنال: آرسنال قصد دارد در ژانویه بازیکن میانه زمین منچستر سیتی را به خدمت بگیرد. فیلیپس می خواهد بیشتر بازی کند تا جایگاه خود را در تیم ملی انگلستان حفظ کند.
  • رقبای آرسنال برای جذب فیلیپس: تیم هایی مانند نیوکاسل، لیورپول، تاتنهام، یوونتوس و بایرن مونیخ نیز به دنبال فیلیپس هستند
  • کالوین فیلیپس، هدف اصلی آرسنال: تیم فوتبال آرسنال قصد دارد در پنجره انتقالات ژانویه، بازیکن میانه زمین منچستر سیتی را به خدمت بگیرد. کالوین فیلیپس، که از تابستان ۲۰۲۲ به این تیم پیوسته است، تاکنون توانسته به خوبی در تیم پپ گواردیولا جایی پیدا کند و تنها ۲۹ بازی برای آنها انجام داده است. او می خواهد بیشتر بازی کند تا جایگاه خود را در تیم ملی انگلستان حفظ کند.
  • رقبای آرسنال برای جذب فیلیپس: آرسنال تنها تیمی نیست که به دنبال خدمات فیلیپس است. تیم هایی مانند نیوکاسل، لیورپول و تاتنهام نیز علاقه مند به این بازیکن هستند. حتی تیم های بزرگ اروپایی مانند یوونتوس و بایرن مونیخ نیز چشم به راه او هستند. منچستر سیتی ممکن است بخواهد او را به قیمت ۵۰ میلیون پوند بفروشد.
  • تعریف دکلان رایس از فیلیپس: دکلان رایس، ستاره آرسنال و تیم ملی انگلستان، از فیلیپس به عنوان یکی از بهترین حرفه ای هایی که دیده است تعریف کرده است. او گفته است که فیلیپس هرگز از نبودن در ترکیب اصلی منچستر سیتی شکایت نکرده است و همیشه با تمام توان خود را در تیم ملی ارائه داده است. او افزوده است که فیلیپس یک شخصیت عالی دارد و با او رابطه خوبی دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۳۰ ۱۷:۴۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeakTalk
بازدید: ۲۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰