loading
در حال بررسی درخواست شما
ممنون گرانیت
ممنون گرانیت

ممنون گرانیت

ژاکا در ماه مه 2016 به ما پیوست و در کل 297 بازی در همه مسابقات به میدان رفت. 23 گل زده و 29 پاس گل داشته است. او دو بار قهرمان جام حذفی انگلیس شده است و همچنین در طول دوران حضورش در باشگاه دو بار قهرمان جام خیریه را در کارنامه خود دارد.

به عنوان کاپیتان تیم ملی سوئیس در همه سطوح برای کشورش بازی کرده و تا به حال 115 بازی در سطح بزرگسالان انجام داده و 13 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 30 ساله در دو مسابقات قهرمانی اروپا و سه جام جهانی بازی کرده و در حال حاضر دومین بازیکن با بیشترین حضور در تاریخ فوتبال سوئیس است.

گرانیت در سوئیس از پدر و مادری آلبانیایی با تبار کوزوویی متولد شد و در سن 17 سالگی در اولین بازی خود برای بازل در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دبرسن در ابتدای فصل 2010/2011 گلزنی کرد. او در اولین فصل خود - سوپرلیگ سوئیس - با باشگاه زادگاهش مدال نقره را برد.

میکل آرتتا گفت: "ما با یک بازیکن فوق العاده و شخصی که همه ما دوستش داریم خداحافظی می کنیم. این ماجراجویی باورنکردنی برای او بوده است و کاملاً به باشگاه خدمت کرد. تأثیری که گرانیت روی هم تیمی هایش در زمین و همکارانش در باشگاه داشته است، به شما می گوید که چقدر محبوبه.

ما نمی توانیم به اندازه کافی از گرانیت به خاطر خدمات و کمک هایش به این باشگاه در طول این سال ها تشکر کنیم. ما برای گرانیت و خانواده‌اش آرزوی بهترین‌ها را در مرحله بعدی زندگی‌شان داریم.

به خاطر کمکش در طول هفت سال حضورش در باشگاه همه در آرسنال از گرانیت تشکر می کنند و برای او و خانواده اش آرزوی سلامتی و شادی در آینده دارند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۶ ۱۰:۰۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰