loading
در حال بررسی درخواست شما
" پینتوریکو " در راه لندن
" پینتوریکو " در راه لندن

" پینتوریکو " در راه لندن



روزنامه توتو اسپورت ، چاپ ایتالیا در شماره دیروز خود مطلبی با این عنوان که دل پیرو در تابستان به آرسنال خواهد پیوست را منتشر نمود. در زیر خلاصه این مطلب را با هم مرور می کنیم :

به نظر می رسد ، آرسن ونگر سرمربی توپچی ها قصد دارد با جذب یک مهاجم پرآوازه ، یک کلاس آموزشی خوب را برای جوانان جویای نام تیمش برپا سازد. در حالیکه تیم آرسنال پشت سر دو تیم منچستری لیگ برتر قرار گرفته است شنیده ها حاکی از ابراز رضایت طرفین برای این همکاری مشترک می باشد. استفاده از بازیکن های با تجربه همیشه ثمر بخش بوده است بطوریکه آرسنالی ها در همین فصل از مسابقات نیز ستاره اسبق خود ، تیری آنری را از نیویورک رد بولز برای دو ماه قرض گرفتند. وی نیز در دوره حضور خود برای آرسنال نمایش چشمگیری را ارئه نمود.

تماس

به نظر می رسد در ابتدا اطرافیان آرسن ونگر فرانسوی با باشگاه یوونتوس ایتالیا تماس برقرار کرده اند ، در مرحله بعدی فکسی نیز ارسال شده است و بعد از آن تماس مستقیمی نیز بین طرفین صورت پذیرفته است. در این باره گفته شده ما به تجربه چنین بازیکنی نیاز داریم ، او در لیگ قهرمانان بسیار با تجربه است و ما نیز سعی داریم در آنجا حضور داشته باشیم. به نظر می رسد دل پیرو در حال فکر کردن به این پیشنهاد می باشد.

موافقت با لندن

لندن ، پایتخت انگلستان شهری است که خانواده دل پیرو و خودش ابراز تمایل برای زندگی در آنجا را پنهان نمی کنند. او به زبان انگلیسی مسلط است و می تواند اگر در آمادگی و سلامت کامل باشد هم در روی نیمکت و هم در زمین مسابقه یار و یاور توپچی ها باشد. شماره ده می تواند خاطره بازیهای با شکوه گذشته اش را در لندن نیز زنده نماید.

ونگر هم راضی است

آرسن ونگر در این باره گفته : " همه چیز را درباره دل پیرو می دانم. من می دانم او با انگیزه است و همچنان می تواند باعث شگفتی شود. او در برابر ما بازی کرده است. در حال حاضر پیش بینی اینکه فان پرسی با ما خواهد ماند یا نه کمی سخت است. " آرسن ونگر به خوبی از انگیزه های بالای دل پیرو چه در امر آموزش بازیکن های جوانتر و چه در زمینه بازی کردن برای تیم آگاه است و متقاعد شده دل پیرو چه در میدان و چه در روی نیمکت می تواند مهره مفیدی برای باشگاه آرسنال باشد. هرچند او از آمریکا و آسیا هم پیشنهاداتی دارد ، اما پیوستن او به جمع توپچی ها می تواند چالشی وسوسه برانگیز برای پینتوریکو باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : توتو اسپورت
بازدید: ۱,۷۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰