loading
در حال بررسی درخواست شما
آدرین کلارک نظر جنجالی دارد
آدرین کلارک نظر جنجالی دارد

آدرین کلارک نظر جنجالی دارد

محمد کودوس ستاره آژاکس هدف بعدی آرسنال در لیگ برتر انگلیس است؟

محمد کودوس، ستاره جوان آژاکس، بازیکنی است که مدت‌هاست به لیگ برتر انگلیس پیوستنش مطرح شده و هواداران آرسنال منتظرند ببینند آیا او به انگلیس می‌آید یا نه.

آرسنال در این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی نیز عملکرد قوی داشته و دکلن رایس، ستاره میانی تیم وستهام را به قیمت 105 میلیون پوند به خدمت گرفته است. همچنین کای هاورتز، یورین تیمبر و دیوید رایا نیز در تابستان امسال به آرسنال پیوسته‌اند.

این بازیکن 23 ساله که فصل گذشته 11 گل در 30 بازی در لیگ هلند به ثمر رسانده، همچنان در دستور کار میکل آرتتا و کادرفنی اوست که به دنبال تقویت خط حمله تیم برای رقابت مستقیم با منچسترسیتی و قهرمانی در لیگ برتر هستند.

اما آرسنال با رقابت سنگینی از سوی باشگاه‌های لیگ برتری چلسی، وستهام، تاتنهام و برایتون روبرو است که همگی به این بازیکن ملی‌پوش غنا علاقه‌مندند.

گفته می‌شود آژاکس دو پیشنهاد 35 میلیون پوندی وستهام را رد کرده است، با وجود اینکه آژاکس قبلاً با برایتون به قیمت 34.5 میلیون پوند برای فروش او توافق کرده بود.

با توجه به سابقه این باشگاه در فروش بازیکنان قبلی مثل موئیس کایسدو  این معامله به ثمر نرسید چون کودوس اصرار داشت که در هر قراردادی با برایتون، بندی درباره آزادسازی او گنجانده شود.

این موضوع باعث شده خیلی ها از جمله آدریان کلارک، هافبک میانی سابق آرسنال، بگویند او دوست دارد به آرسنال ملحق شود و با تیم دیگری قراردادی امضا نخواهد کرد.

کلارک در پادکست اخیر خود گفت: "باید دلیلی داشته باشد که کودوس به برایتون نرفته چون فکر می‌کردم این انتقال قطعی است. اما اگر کودوس باشی و فکر کنی شانس رفتن به آرسنال وجود دارد، بهتر است صبر کنی."

آرسنال احتمالاً باید بیش از 40 میلیون پوند بپردازد تا بتواند این بازیکن کلیدی را جذب کند و انتظار 20 ساله برای قهرمانی در لیگ را پایان دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۹:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : فوتبال لندن
بازدید: ۵۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰