loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : آرسنال به امباپه "قطعا" علاقمند است
آرتتا : آرسنال به امباپه "قطعا" علاقمند است

آرتتا : آرسنال به امباپه "قطعا" علاقمند است

کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی که به شدت با انتقال به رئال مادرید لینک شده است، روز جمعه اعلام کرد که در پایان فصل با پایان قراردادش، قهرمان لوشامپیونه، پاریس سنت ژرمن  را ترک خواهد کرد. آرتتا معتقد است که جذب امباپه با جاه طلبی آرسنال برای تبدیل شدن به "بهترین تیم" مطابقت دارد.

هنگامی که از او پرسیده شد آیا ممکن است آرسنال باید به این بازیکن 25 ساله علاقه داشته باشد، آرتتا گفت: "قطعا. چرا که نه؟ اگر می خواهیم بهترین تیم باشیم، مطمئناً به بهترین استعدادها و بهترین بازیکنان نیاز خواهیم داشت. وقتی بازیکنی با آن سطح وجود داشته باشد، همیشه باید در گفتگو باشیم، اما به نظر می رسد آینده او به شکلی متفاوت رقم خواهد خورد."

 

آرتتا پیش از بازی لیگ برتر مقابل برنلی می گوید که آرسنال وارد مهم ترین قسمت فصل می شود. توپچی های مدعی قهرمانی در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در رده سوم قرار دارند. آنها پس از پیروزی 6-0 مقابل وستهام، چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ را کسب کردند. آرتتا بر اهمیت کسب سه امتیاز در تارف مور و حفظ روند خوب خود در 14 بازی پایانی لیگ تاکید کرد. سرمربی آرسنال که بین سال های 2016 تا 2019 دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، با کاپیتان سابق منچسترسیتی همکاری داشته است.

 

هرچند که آرتتا علاقه خود و آرسنال را به امباپه تایید کرد اما در کنارش و همزمان از پیوستن احتمالی این بازیکن به مادرید خبر داد و تلویحا به حضور او در تیمی دیگر اشاره کرد. همه میدانیم که به احتما 99.99% این بازیکن فوق ستاره فوتبال ، فصل بعد را برای مادریدی ها بازی میکند اما ... چرا اصلا باید فکر کرد که امباپه ممکن است حتی همان 0.01% هم به آرسنال بیآید.

  • باید توجه داشته باشید که امباپه در صورتی که به رئال بروند، قطعا به بزرگترین باشگاه فوتبال جهان پیوسته است اما همین سایز بزرگ باشگاه، نقش او را در تاریخ این باشگاه کم رنگ و کم رمق میکند. فرض کنید امباپه به مادرید رفت و بعد از 6 سال،  چهار بار هم قهرمان لیگ قهرمانان شدند، خوب؟ هیچکس و هیچوقت کسی در تاریخ صحبت ویژه ای از امباپه در زئال نخواهد کرد. همانطور که بعد از رفتن امثال "ایکر مقدس" و "رائول" و "رونالدو" هیچکس برای آنها در ورزشگاه مادرید مجسمه‌ای بنا نکرد، چون آنها هم لیوانی آب بودند در اقیانوس کهکشانی‌ها... بهتر از برخی و عقب‌تر خیلی‌ها در تاریخ مادرید... 
  • حالا بیایید فرض کنیم که امباپه حقوقش را 70% کاهش دهد! آنری از اون بخواهد به آرسنال بیآرد و آرتتا جدا با این موضوع مشکل نداشته باشد. بعد از شش فصل، او اسطوره باشگاه آرسنال خواهد بود، تاریخ باشگاه را ورق زده و با قهرمانی هایی که میتواند در لیگ قهرمانان بدست آورد، فصل جدیدی در باشگاه رقم زده. فکر کنید باشگاهی که برای آنری و برگکمپ مجسمه قرار میدهد و ارزش آنها را درک میکند برای چنین ستاره‌ای که میتواند به همراه بقیه (این تیم) بازیکنان به قهرمانی های بزرگی برسد، چه خواهد کرد.
  • از نظر مالی امباپه با حقوق حدودا 70 میلیونی یورویی در سال ، بسیار برای آرسنال گرانقیمت بشمار میاید و از طرفی بنظر میرسد بازی در مادرید با تمام این موارد برای او جذاب تر باشد.
  • یکی از مواردی که با حضور امباپه در ارسنال ممکن است رخ دهد، بهم ریختن نیمکت خواهد بود. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۲۳:۳۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰