loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال سرانجام سوارز را میخرد
آرسنال سرانجام سوارز را میخرد

آرسنال سرانجام سوارز را میخرد


سران لیورپول تایید کردند که آرسنال پیشنهادی 40 میلیون و 1 پوندی را برای خرید سوارز به این باشگاه ارائه کرده، ولی آنها ستاره تیمشان را کمتر از 50 میلیون پوند نخواهند فروخت و در نتیجه پیشنهاد چشمگیر توپچی ها رد شده است.

پس از طوفان رسانه ای در مورد پیشنهادات آرسنال، چند روزی است خبرها فروکش کرده و هواداران تا حدودی خوشبینی خود را از دست داده اند.

با این وجود نِیل که بین سال های 1976 تا 1983 هدایت توپچی ها را بر عهده داشته دیدگاه منحصر به فردی دارد و معتقد است خریدی بزرگ انجام خواهد شد، هواداران باید بیشتر صبر کنند.

"این روزها کشیده شدن توافقات به روزهای پایانی شرایطی عادی است.

"انتظار دارم شرایط گرت بِیل و رئال مادرید نیز اینگونه باشد - همه این ها سیاست نقل و انتقالاتی است (تیمها صبر میکنند تا طرف مقابل راه بیاید)، باید دید کدام طرف زودتر چشمک میزند.

"این موضوع چالشی عصبی شده است. آرسنال ارزش مادی روشنی برای بازیکن دارد و لیورپول ارزش دیگری. آیا این اختلاف نظر از بین میرود و قرارداد بسته میشود؟

"صادقانه بگویم شکی ندارم که اتفاقی خواهد افتاد، اگرچه باید بگویم با وجود رفتارهای پیشین سوارز هوادارانی را میشناسم که میگویند آیا او خرید خوبی برای باشگاه است؟

"شخصا معتقدم خرید فوق العاده ای خواهد بود - از نظر فنی."

در طی تابستان هواداران صبر کرده اند و البته شاهد خریدهای چلسی و سیتی نیز بوده اند. 

نِیل که بین سال های 1959 تا 1970 پیراهن آرسنال را نیز به تن کرده است میگوید این باشگاه ها شرایط متفاوتی با آرسنال دارند.

"سیتی کارهای نقل و انتقالاتش را خیلی زود انجام داد زیرا آنها حساب مالی نامحدودی دارند، شما باید این را مد نظر داشته باشید.

"آنها شرایط یکسانی با ما ندارند. این واقعیت است، آنها پول به باشگاهشان سرازیر است و آرسنال تجارت خودش را دارد.

"به عنوان یک آرسنالی من هر دو روی سکه را میبینم، هواداران و مدیریت. هواداران تیمی قدرتمند میخواهند که برای قهرمانی ها بجنگد، درست مانند من.

"هواداران خواهان درک شرایط باشگاه هستند. آنها میخواهند شاهد خرید بازیکنان باشند و نه خروج آنها، چیزی که در فصل های گذشته رخ داده - این تغییر خوبی خواهد بود.

"آرسنال در حال مذاکره با باشگاهی است که میگوید تمایلی به فروش ندارد. خواهیم دید که هرچه بیشتر به پایان نقل و انتقالات نزدیک شویم قراردادهای بیشتری امضا خواهد شد. این روزها مذاکرات طولانی و فرسایشی است.

"من خوش شانس بودم. زمانی که در سال 1976 برای هدایت تیم به هایبری برگشتم، به من اجازه داده شد تا مستقیم وارد بازار شوم و خیلی راحت و سریع مالکوم مک'دانلد را بخرم. او برای شروع تمرینات پیش فصل در تیم ما بود.

"ولی ناکامی هایی هم داشتم. سعی کردم فرانک آرنسن، میشل پلاتینی، پربن الکائر و حتی دیگو مارادونا را بخرم - کارهای زیادی برای خرید آنها انجام شد ولی در نهایت صورت نگرفت.

"این چیزی است که وجود دارد. همانطور که گفتم، اینها یک شبه درست نمیشود، بنابراین باید صبر کرد و دید چه چیزی رخ میدهد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : London24
بازدید: ۲,۲۱۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰