loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال و تاتنهام و لیورپول بدنبال جذب آدرین رابیو هستند
آرسنال و تاتنهام و لیورپول بدنبال جذب آدرین رابیو هستند

آرسنال و تاتنهام و لیورپول بدنبال جذب آدرین رابیو هستند

نقل و انتقالات زمستانی در حال آغاز می باشد و یکی از اسامی بزرگی که احتمال خروجش از باشگاه فعلی اش می رود، آدرین رابیو، هافبک فرانسوی پاریسن ژرمن میباشد. او در تابستان گذشته، هدف باشگاه های لیگ برتری و البته بارسلونا بود ولی در نهایت در پاریس ماند تا سال آخر قرارداد خود با پی اس جی را نیز بگذارند. پاریسن ژرمن می خواست تا با تمدید قرارداد او، از جدایی او بصورت بازیکن آزاد جلوگیری کند اما رابیو علاقه به امضای قرارداد جدید با باشگاه پاریسی از خود نشان نداد. اکنون تیم های لیگ برتری لیورپول و آرسنال پیگیر وضعیت او هستند. 
 
این هافبک 23 ساله می تواند با امضای پیش قراردادی با تیمی غیر فرانسوی در این ژانویه، در انتهای فصل بصورت بازیکن آزاد به آن تیم منتقل شود. انترو هنریکه، مدیر ورزشی باشگاه پی اس جی گفت که رابیو دیگر برای پی اس جی بازی نخواهد کرد. او گفت: بازیکنان به من گفته اند که او ممکن است که قرارداد جدیدی با باشگاه امضا نکند و باشگاه را با به پایان رسیدن قرارداد خود در انتهای فصل، به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. برای یک بازیکن گرفتن چنین تصمیمی تبعاتی دارد و او  برای دوره نامعلومی از او در ترکیب تیم استفاده نخواهد شد. 
 
بارسلونا همچنان محتمل ترین گزینه برای انتقال او می باشد و تیم های آرسنال، لیورپول و چلسی به ترتیب گزینه های بعدیی هستند که شانس بیشتری برای جذب رابیو را دارند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۷
به قلم amir talezari
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Football London
بازدید: ۱,۲۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰