loading
در حال بررسی درخواست شما
آرشاوین آزاد است
آرشاوین آزاد است

آرشاوین آزاد است


به نظر می رسد علاقه ی این باشگاه روسی به آرشاوین بیشتر شده است گرچه هنوز پیشنهادی رسمی از جانب دینامو مسکو ارائه نشده است. از طرفی نام آرشاوین در لیست 25 نفره لیگ قهرمانان آرسنال دیده می شود.

در این بین به نظر می رسد زنیت سن پترزبورگ باشگاه پیشین آرشاوین که در فصل گذشته هم به صورت قرضی در آن حضور داشت و همچنین آنژی ماکاچ کالا نیز نسبت به جذب آرشاوین بی میل نیستند.

ظاهرا آرشاوین در برنامه های ونگر جایی ندارد و آرسنال امیدوار بود بتواند این بازین را با قیمتی نزدیک به 5 میلیون پوند بفروشد در حالی که در سال 2009 بالغ بر 13 میلیون پوند برای خرید او هزینه کرده بودند. اما اکنون در حالی که او به آخرین سال قراردادش نزدیک می شود آرسنال راضی شده است او را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کند.

قطعا آرسنال پیشنهادی برای قرارداد جدید به آرشاوین ارائه نخواهد کرد و امیدوار خواهد بود زنیت برای سومین بار این بازیکن را در اختیار بگیرد. هر چند پس از پرداخت مبالغ گزاف برای هالک و ویتسل بعید به نظر می رسد باشگاه روسی بتواند برای جذب آرشاوین پولی بپردازد.

با این حال به نظر نمی رسد دستمزد درخواستی او چندان بالا باشد و شاید آرشاوین در انگلیس بماند اما محتمل ترین داستان بازگشت او به روسیه است به شرطی که باشگاهی برای خرید او اقدام کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : telegraph
بازدید: ۲,۵۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰