loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری به آرسنال باز می گردد
آنری به آرسنال باز می گردد

آنری به آرسنال باز می گردد



تیری آنری ، اسطوره آرسنال برای سومین بار ماه آینده به جمع توپچی ها ملحق خواهد شد و می تواند آنها را در یدار دور سوم جام حذفی مقابل سوانزی در تاریخ ششم ژانویه همراهی نماید.

آنری تماشاگر ویژه دیدار آرسنال و وست بروم ویچ در امارات بود که با پیروزی دو بر صفر شاگردان ونگر همراه شد. شنیده ها حاکی از آن است که کمتر از یک ماه دیگر او دوباره  لباس آرسنال را به تن خواهد کرد.

به نظر می رسد مسئولان نیویورک ردبولز که آنری را در اختیار دارند تمایل چندانی به قرض دادن برترین گلزن تمام ادوار باشگاه آرسنال به تیم اسبقش را ندارند اما اینطور که مشخص است این اتفاق دوباره در حال وقوع است.

این احتمال نیز وجود دارد که مسئولان باشگاه آرسنال بخواهند آنری تا اتمام فصل در این تیم بماند اما بعید به نظر می رسد مسئولان باشگاه نیویورک ردبولز بپذیرند که یکی از ستاره های لیگ حرفه ای  آمریکا را برای دو ماه آغازین ام ال اس در اختیار نداشته باشند.

آنری در هفته های اخیر به همراه توپچی ها تمرین می کند و آرسن ونگر نیز اشتیاق خود برای دوباره در اختیار گرفتن یک بازیکن افسانه ای مانند آنری هرگز پنهان نکرده است.

در ماه ژانویه ژروینیو به جام ملت های آفریقا خواهد رفت و این دلیل موجهی برای اضافه کردن آنری به لیست تیم خواهد بود ، همچنین به نظر می رسد مروانه شاماخ نیز به طور قطعی از جمع توپچی ها جدا خواهد شد و آنها به مهاجمان بیشتری نیاز پیدا خواهند کرد.

همچنین بنا بر ادعای منابع فرانسوی بازگشت آنری مانع از تلاش ونگر برای جذب ستاره ی هلندی تیم شالکه ، کلاس یان هونتلار نخواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۸۵۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰