loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار داغ نقل‌وانتقالات ، نهم ژانویه
اخبار داغ نقل‌وانتقالات ، نهم ژانویه

اخبار داغ نقل‌وانتقالات ، نهم ژانویه

💢  میلان در پی به خدمت گرفتن میخیتاریان
هنریک میخیتاریان ملی‌پوش ارمنستانی باشگاه آرسنال ممکن است در آینده فوتبال خود را در ایتالیا ادامه دهد، طبق گزارش کالچو مرکاتو آث میلان به این بازیکن ۲۹ ساله‌ی ارمنی‌ علاقه‌مند است، جنارو گتوزو سرمربی میلان قصد تقویت خط هافبک خود را دارد و این وظیفه را لئوناردو عهده‌دار شده است، چند روزی شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه در صورت پیوستن دنیس سوارز به آرسنال میخیتاریان از باشگاه آرسنال جدا خواهد شد، کاپیتان تیم ملی ارمنستان کماکان دوران نقاهت مصدومیت خود را سپری می‌کند، مصدومیتی که در بازی با تاتنهام در جام اتحادیه گریبان گیر او شد و انتظار می‌رود فوریه به تمرینات بازگردد.
 

میخیتاریان



💢 بن‌عطیه فروشی نیست!
طبق گزارش کالچو مرکاتو، فابیو پاراتیچی دیشب با مدیر برنامه‌های مهدی بن‌عطیه دیدار کرده است، مدافع مراکشی تیم یوونتوس از وضعیت خود در این باشگاه راضی نیست و قصد ترک بیانکونری را دارد، باشگاه‌های آرسنال و آث میلان از مشتریان بن‌عطیه ۳۱ ساله محسوب می‌شوند.

یوونتوس عزمی برای فروش بن‌عطیه در ژانویه ندارد و پاراتیچی این موضوع را در شب گذشته به اطلاع مدیر برنامه‌های بن‌عطیه رسانده است، این شرایط البته در تابستان می‌تواند تغییر کند، چرا که آن موقع بن‌عطیه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و یوونتوس احتمالاً به فروش او رضایت خواهد داد، آرسنال و آث میلان تنها باشگاه‌هایی نیستند که قصد به خدمت گرفتن این مدافع مراکشی را دارند، المپیک مارسی نیز که رودی گارسیا را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، وضعیت بن‌عطیه را دنبال می‌کند، گارسیا و بن‌عطیه در قبلاً در باشگاه رم با یکدیگر همکاری کرده‌اند.
 

فابرگاس


[غیر آرسنالی]
💢  سسک فابرگاس قبول کرده است تا به موناکو فرانسه برود و برای تیری آنری بازی کند. فابرگاس تابستان بی‌تردید به موناکو خواهد رفت اما در صورتی که چلسی بتواند برایش جانشین پیدا کند، ممکن است فابرگاس در ژانویه راهی موناکو شود.

 

شاید مطالب زیر برای شما جالب باشد :

 فابرگاس: آرسنال من را نخواست

 فابرگاس: می خواهم در بارسا بازنشسته شوم

 ونگر:فابرگاس میتواند روزی برگردد

 مجبور باشم بروم فقط به آرسنال میروم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری‌‎ها
بازدید: ۳,۳۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰