loading
در حال بررسی درخواست شما
الننی باید از آرسنال برود
الننی باید از آرسنال برود

الننی باید از آرسنال برود

با حضور در پنج بازی لیگ اروپا و یک بازی هم در جام اتحادیه، این طور به نظر می رسد که این بازیکن ۲۶ ساله بیش تر نقش یک بازیکن تعویضی را دارد و در این بین حتی به لستر سیتی هم لینک شده است. طبق نظر حمدی نوح، مربی سابق الننی در تیم El Mokawloon، الننی باید به دنبال خروج از این تیم لندنی باشد. او به سایت گل می گوید : او باید در پنجره نقل و انتقالات بعدی آرسنال را ترک کند، حتی به صورت قرضی، تا بیش تر بازی کند و اعتماد به نفسش را بازیابد. او تحت تاثیر تغییر مربی و سبک جدید او قرار گرفته است اما با توجه به پتانسیل بالای او و روحیه مبارزه طلبی که از او سراغ دارم، مطئنم که قوی تر از قبل ظاهر خواهد شد.

الننی در سال ۲۰۰۸ به تیم پایه پیوست و ۲ سال بعد هم به تیم  اصلی راه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ هم نیز به بازل ملحق شد.

نوح می گوید هرکس که این بازیکن را به خدمت بگیرد، یک بازیکن متعهد را خریداری کرده است. وی در ادامه می گوید: او یکی از بهترین بازیکنانی است که با وی کار کرده ام، او مدام میل به یادگیری و پیشرفت دارد. او به دستورات مربی، چه در داخل و چه در خارج زمین، پایبند است که باعث می شود تا برای اکثر تیم هایی که بازی کرده، در میدان حضور داشته باشد. مانند تمام بازیکنان جوان دیگر که با آن ها کار کردم، سعی کردم تا با اعمالی مثل وقت خواب مشخص و تمرینات و عادات غذایی به خصوص، او را برای حضور در یک تیم و فضای حرفه ای آشنا سازم، که او هم همیشه آن ها را می پذیرفت. من تلاش  کردم  تا قابلیت شوت از راه دور و بازی تهاجمی را، در وی بهبود ببخشم.

الننی تا سال ۲۰۲۲ با آرسنال قرارداد دارد و در تابستان گفته بود برای بازی کردن زیر نظر امری هیجان زده است. اگر الننی در برابر فولهام، در سال نو میلادی هم به میدان نرود، حضور بعدی او در ترکیب، احتمالا در برابر بلکپول، در دور سوم جام حذفی خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۳۴۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰