loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقال قریب الوقوع پودولسکی
انتقال قریب الوقوع پودولسکی

انتقال قریب الوقوع پودولسکی


لوکاس پودولسکی آماده منتقل شدن به آرسنال در تابستان است. این بازیکن لهستانی الاصل تا کنون چهارده گل در بازیهای بوندسلیگا برای اف سی کلن ، تیمی که در آن بازی می کند ، به ثمر رسانده است. قرارداد او با باشگاه آلمانی در تابستان 2013 به پایان خواد رسید اما به نظر می رسد او با این انتقال موافقت نموده است. قرارداد پیشنهادی برای لوکاس پودولسکی شامل دستمزد صدهزار پاوندی برای هر هفته حضور او در کنار توپچی ها می باشد. البته پودولسکی گفته است پول تنها دلیل انتخاب آرسنال برای او نیست. مرته ساکر نیز این انتقال را قریب الوقوع می داند.

منبع ساکرنت از آلمان گزارش می دهد : " احتمال این انتقال بسیار قوی است. می شود پیش بینی کرد که پاسخ او مثبت خواهد بود اما چیزی قطعی نیست و هنوز اظهار نظر در این باره زود است. "

پودولسکی در این باره به بیلد گفته است : " پول برای من همه چیز نیست ، چیزهای مهمتری هم برای من وجود دارد. آنچه برای من اهمیت دارد پیشرفت من است . "


مرته ساکر در مورد انتقال پودولسکی به اسکای گفت : " او از علاقه خود برای این انتقال گفته است و حتی پیامی نیز برای من ارسال نموده است. همانطور که تصور می کنید من به او در این باره نظرات مثبتی داده ام. هنوز معلوم نیست کی این اتفاق بیفتد و لوکاس هم در این مورد چیزی به من نگفته است. من برای او نوشتم و گفتم که اینجا چه قدر خوب است و آرسنال باشگاه با شکوهی است. من فکر می کنم این اتفاق بیفتد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : ساکرنت
بازدید: ۱,۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰