loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل از آینده میگوید
اوزیل از آینده میگوید

اوزیل از آینده میگوید

 

اوزیل ستاره توپچیهای لندن اعلام کرد که همه چیز برای تمدید قراردادش با آرسنال آماده است و این موضوع هیچ ارتباطی به ادامه حضور ونگر در استادیوم امارات ندارد.

به گزارش soccerway.com قرارداد اوزیل با آرسنال در انتهای فصل بعد به پایان میرسد، در حالی که طی ماه‌های اخیر موضوع تمدید قرارداد او و الکسیس سانچز موضوع بحث و گمانه‌زنی های بسیار بوده است.

از سوی دیگر توپچیها این روزها در داخل زمین هم حال و روز خوشی ندارند و ضعف عملکرد و عدم آمادگی اوزیل آینه تمام نما و منعکس کننده ضعف تیمی توپچیهاست، موضوعی که ستاره ملی پوش آلمانی را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است، این در حالی است که در دو دیدار توپچیها طی هفته جاری با بایرن مونیخ و لینکلن، هواداران آرسنال از ونگر خواستند سمت خود را ترک کند.

با وجود مسائل فوق ستاره سابق باشگاه‌های رئال مادرید و وردربرمن علاقه اش را به ادامه حضور در استادیوم امارات پنهان نکرده و به تازگی مذاکراتی را با مسئولان باشگاه توپچی ها پیرامون این مسئله انجام داده است.

اوزیل در این باره به بیلد گفت:" تمام شرایط برای تمدید قرارداد من مهیاست. من با آرسنال صحبت هایی داشته ام اما در حال حاضر فقط بر روی فصل جاری تمرکز کرده ام."

ستاره آلمانی توپچیها ادامه داد:" آرسن ونگر یکی از دلایل اصلی من برای حضور در آرسنال بود؛ اما گاهی در فوتبال مسائل به سرعت باد اتفاق می افتند و شما فرصت تصمیم گیری ندارید. به این دلیل است که من معتقدم حضور یا عدم حضور شما در یک باشگاه هیچ گاه وابسته به سرمربی نیست."

اوزیل در ادامه تاکید کرد که انتقادات از ابتدای فعالیت حرفه ای اش همیشه با او بوده و در این باره گفت:" انتقادات همواره و از ابتدای فعالیتم من را همراهی کرده اند و در وردربرمن، مادرید و حالا در انگلستان همیشه با انتقاد مواجه هستم. البته این موضوع خوشایند نیست اما تجربه زیاد من را نسبت به این مسئله مقاوم کرده است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : soccerway.com
بازدید: ۱,۶۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰