loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل: برایم آینده ونگر مهم است
اوزیل: برایم آینده ونگر مهم است

اوزیل: برایم آینده ونگر مهم است

مسوت اوزیل قبل از مذاکره با آرسنال، خواهان مشخص شدن آینده ونگر است.


در این تابستان تنها یک سال از قرارداد اوزیل با آرسنال باقی میماند، اما از مذاکره با آرسنال امتناع می ورزد، وقتی که آینده ونگر هم در هوا است.

ونگر به مدت ۲۰ سال عهده دار سرمربی گری آرسنال بوده است، اما هنوز مانده تا قراردادی را که به گفته خیلی ها به او پیشنهاد شده بپذیرد، و همینطور نتایج اخیر او، رکورد غرور آمیزش در ورود هر سال به لیگ قهرمانان را به خطر انداخته است.

اما قهرمان جام جهانی، مسوت اوزیل، گفته است که ونگر عامل علاقه او برای انتقال از رئال مادرید به آرسنال بود، و همچنین گفته است قبل از اینکه تصمیمی بگیرد، منتظر است تا آینده ونگر مشخص شود.

اوزیل در صحبتی که با دیلی میل داشته، گفته است: این موضوع تنها برای من اهمیت ندارد، بلکه برای کل باشگاه مهم است.

مهم است که بدانیم آیا او میماند یا میرود، ما باید راجع به فصل آینده فکر کنیم او خیلی مهم است ، در دوران حرفه ایم، تصمیم هایم را تنها بخاطر باشگاه نگرفته ام و مربی هم در تصمیم هایم دخیل بوده است.

به عنوان یک فوتبالیست، مهم است که اعتماد مربی را داشته باشید و بر این باور باشید که او میتواند به پیشرفت شما کمک کند. وقتی از رئال مادرید به آرسنال آمدم، بخاطر او بود، چون قبلا به او کفته بودم که انتخاب اول من خواهد بود.

موضوع این بود، ما در حال حاضر همچنان درک فوق العاده ای داریم.من اعتماد او را به همراه دارم، او یک مربی فوق العاده است.او برای سال ها موفق بوده است، او به مدت ۲۰ سال در اینجا بوده است و همیشه آرسنال را با هدف قهرمانی در چمپیونز لیگ هدایت کرده است، و با هدف اینکه آرسنال را تبدیل به یک باشگاه بزرگ کند او سزاوار این است که مورد احترام قرار بگیرد."

اوزیل گفت که هنوز بر این باور است که آرسنال پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر (عنوانی که از ۲۰۰۴ تا کنون به آن دست نیافته است) و همینطور قهرمانی در لیگ قهرمانان را زیر نظر ونگر دارد، اما ترکیب آرسنال باید تقویت شود.

"فک میکنم باشگاه میداند که نیازمند تقویت یافتن است اما مهم تر از همه، نگرش مربی است او و باشگاه تصمیمات را اتخاذ میکنند، وقتی به ترکیبمان نگاه میکنید، به اندازه بایرن یا رئال قوی نیست، این ترکیب در لیگ قهرمانان کافی نیست، خصوصا در برابر تیم های بزرگ، چون آن ها در ترکیبشان از کیفیت بیشتری برخوردار هستند."


اوزیل گفت که هنوز به این موضوع فکر نکرده است که اگر فصل را در چهار تیم به پایان نرسانند، در تصمیمش نسبت به ماندن یا نماندن چه تاثیری خواهد گذاشت.

"هنوز به این موضوع فکر نکرده ام.اول از همه باشگاه مهم است، نه مسوت اوزیل یا هر شخص دیگری. هدف تیم، قهرمانی در لیگ قهرمانان است و من برای آن میجنگم.  ما در تابشتان فرصت کافی برای صحبت راجع آینده داریم، و این کار را خواهیم کرد."

و اضافه کرد: " من (در اینجا) بسیار خوشحالم، من با باشگاه رابطه خوبی دارم. من عاشق لندن هستم، زندگی در اینجا عالی است اما امروز نمیتوانم بگویم آینده چه خواهد شد‌. ما بطور کامل در تابستان راجع به این موضوع صحبت خواهیم کرد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : The Independent
بازدید: ۱,۳۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰