loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل رسما آرسنالی شد
اوزیل رسما آرسنالی شد

اوزیل رسما آرسنالی شد

اوزیل 24 ساله که از رئال مادرید به آرسنال پیوست در مدت سه سال حضورش در این تیم در مجموع 159 بازی انجام داد.در این مدت او موفق شد لا لیگا و کوپا دل ری را بدست آورد.

ونگر میگوید این هافبک هجومی یک هدف بلند مدت بوده است:"ما از جذب مسوت اوزیل خوشحالیم.او بازیکن بزرگی است،که کیفیتش را در تیم باشگاهی و تیم ملی اش نشان داده است.ما بازی او را مدتی تماشا کردیم و من فکر میکنم او همه ی ویژگیهایی که باید یک بازیکن آرسنال داشته باشد را دارد.

"من در طول تابستان گفتم که بر روی جذب بازیکنان با کیفیت بالا برای باشگاه سخت مشغول کار هستیم.افراد زیادی در سراسر باشگاه درگیر این انتقال بوده اند و من همواره کاملا از سوی باشگاه در مورد تصمیمات فوتبالی حمایت شده ام.

"مسوت یک فوتبالیست با کیفیت است که خرید فوق العاده ای برای ترکیب با استعداد ما خواهد بود.همه ما مشتاقانه منتظریم تا او بعد از بازی های ملی به جمع ما بپیوندد و به عنوان یک بازیکن آرسنال با ما همکاری کند."

ایوان گازیدیس نیز در این مورد میگوید:"این روزی هیجان انگیز برای همه ما است.ما یک بازیکن در سطح جهانی را جذب کردیم که یکی از درخشانترین استعدادهای جوان اروپا است.

"آقای کرونکه،مالک ما،همیشه به طور کامل آرسن و باشگاه را در سرمایه گذاری های قابل توجه برای تقویت ترکیب و جذب بازیکنان با استعدادی را که مناسب سبک و جاه طلبی های ما هستند حمایت کرده است.

"مثل همه ی ما،آقای کرونکه میخواهد آرسنال را به عنوان تیمی که جامها را کسب میکند ببیند و او اعتقاد مطلق و ایمان به مربی برای کسب جام دارد.ما میخواهیم اینکار خود را ادامه دهیم و مشتاقانه منتظر فصلی هیجان انگیز خواهیم بود."

اوزیل در حالیکه 18 سال داشت به تیم زادگاهش شالکه پیوست و بعد از گذراندن دو سال در سال 2008 به تیم وردربرمن پیوست.بعد از انجام 71 بازی برای وردربرمن او با نمایش خیره کننده ای که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی داشت به رئال مادرید پیوست.او برای تیم ملی کشورش 47 بازی انجام داده و موفق به زدن 17 گل برای این تیم شده است.

اوزیل بعد از گذراندن تست پزشکی اش در المان گفت:"من از پیوست به باشگاه با قدمت آرسنال هیجان زده هستم و مشتاقانه منتظر بازی در لیگ برتر هستم.برای پیشرفت شخصی ام به عنوان یک بازیکن این عالی خواهد بود و من به ویژه مشتاقانه منتظر کار با آرسن ونگر هستم.

"از مذاکراتمان مشخص بود که این باشگاه جاه طلبی عظیمی دارد و من مشتاقانه منتظر هستم بخشی از آینده هیجان انگیز این باشگاه باشم."

همه اعضای باشگاه به مسوت خوش آمد میگویند.این معامله در حال تکمیل مراحل اداری است و پس از مشخص شدن شماره بازیکن از طریق سایت باشگاه اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۲
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۰۸۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰