loading
در حال بررسی درخواست شما
بارسا در کمین فان پرسی
بارسا در کمین فان پرسی

بارسا در کمین فان پرسی


چیزی که مشخص است این است که هنوز پیشنهاد رسمی بابت این بازیکن مورد علاقه ونگر ، که او را بازیکنی در " کلاس جهانی " نامیده ، بدست آرسنالی ها نرسیده است. (روزنامه الموندو دپورتیوو در شماره امروز خود پرده از این ماجرا برداشت )

ونگر در این باره فان پرسی گفت : " وقتی به رابین نگاه می کنید ، چه چیزی شگفت انگیز تر از تعداد بازیهایی که او بازی کرده و تعداد گل هایی که به ثمر رسانده می تواند باشد؟ او یقینا به بهترین بازیکن تبدیل شده ، یک بازیکن با کلاس.

این چیزی است که اوست ، یک بازیکن در کلاس جهانی ، اگر سه کلاس ملی ، بین ا لمللی و جهانی برای یک فوتبالیست تعریف کنیم قطعا رابین در کلاس جهانی خواهد بود.

من بازیکنانی را که در دیدارهای خارج از خانه گل می زنند بسیار دوست دارم ، به خاطر اینکه آنها کیفیت واقعی و خصوصیات ذهنی مثل شجاعت و تمایل به گلزنی را نشان می دهند ، رابین همه این ها را داراست. "

فان پرسی هنوز با آرسنال قرارداد دارد و کاتالان ها امیدوارند با یک پیشنهاد معقول ، این مساله را حل و فصل نمایند. قبلا آلکساندر گلب نیز طی چنین قراردادی به بارسلونا پیوست و در فصل 2008-2009 در حالی که بارسلونا هر سه جام لیگ اسپانیا ، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان را بدست آورد ، تنها 35 بار به میدان رفت. با این حال او هرگز در اندیشه های گواردیولا جایگاه ثابتی نداشت و متعاقبا به اشتوتگارت ، بیرمنگهام و ولفسبورگ قرض داده شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۶۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰