loading
در حال بررسی درخواست شما
به دنبال هازارد
به دنبال هازارد

به دنبال هازارد

رقابت بر سر ادن هازارد همچنان پا برجاست و طبق گزارش رسانه ها این بار آرسن ونگر میخواهد با پیشنهاد اسکیلاچی و شماک به همراه مقداری پول به لیل این هافبک بلژیکی را به جمع توپچی ها اضافه کند .

همه بازیکنان با استعداد و خوب به نوعی با آرسنال مرتبط هستند (منظور شایعات موجود مبنی بر پیوستن همه بازیکنان به آرسنال است) ، و به نظر بعد از گفته های روز قبل ایوان گازیدیس هیئت مدیره نیز دریافته اند که بازیکنان در سطح ادن هازارد به شدت مورد نیاز آرسنال هستند . و با اضافه کردن دو بازیکن که تقریبا جایی در برنامه های بلند مدت و آینده ونگر ندارند میتوان این معامله را شیرین تر کرد و دیگر مبلغ زیادی پول را از دست نداد .

هر دو بازیکن ، شماک و اسکیلاچی تجربه ی لیگ یک فرانسه را دارند و مطمئنا بازگشت به آنجا و بازی در لیگ فرانسه برای انها لذت بخش تر و راحت تر از دورانیست که در لیگ انگلیس سپری کرده اند . اما تنها باید منتظر ماند و دید که این انتقال صورت میگیرد و واقعیت دارد . زیرا طبق گزارش روزنامه گازتا دلا اسپورت هازارد پیشنهاد باشگاه اینتر میلان را رد کرده است و حال میلانی ها مطمئنند که وی در راه مادرید و پیوستن به کهکشانی هاست .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۵
به قلم کنعان
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۱,۸۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰