loading
در حال بررسی درخواست شما
بودجه ۱۰۰ میلیون پوندی برای نقل و انتقالات
بودجه ۱۰۰ میلیون پوندی برای نقل و انتقالات

بودجه ۱۰۰ میلیون پوندی برای نقل و انتقالات

جرمی ویلسون خبرنگار مطرح خبرگزاری تلگراف که در جلسه شب گذشته AST ( اتحادیه هواداران آرسنال ) به عنوان مهمان ویژه حضور داشت گزارشی از جزئیات این جلسه ارائه داده است.

آرسنال در این تابستان بودجه نقل و انتقالات 100 میلیون پوندی در اختیار خواهد داشت اما اکنون انتظار می رود که آرسن ونگر پیش از تمدید قراردادش تا پایان فصل صبر کند.

باشگاه همچنان کاملاً مطمئن است که ونگر قراردادش را احتمالاً تا سه سال دیگر تمدید خواهد کرد اما یک پذیرش وجود دارد که او نمی خواهد با رسیدگی به مذاکرات قرارداد آمادگی و تمرکز خود را برای دو ماه پایانی فصل از دست بدهد.

ونگر به تمایل واضحش به ادامه مذاکرات با ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال اشاره کرده اما همواره گفته است که نتایج تعیین خواهد کرد که آیا باید قراداداش را تمدید کند یا نه که درصورت تمدید وارد دهه سوم حضورش در باشگاه خواهد شد.

آرسنال شانس نخست قهرمانی در جام حذفی است و می تواند با کسب آن به انتظار 9 ساله برای کسب جام پایان دهد، درحالی که پیروزی مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن بدان معناست که آن ها همچنان در رقابت برای قهرمانی در لیگ باقی می مانند تا این فرصت را داشته باشند که به سومین دبل خود تحت هدایت ونگر دست یابند.

اما از طرف دیگر شکست در کسب جام در این موقعیت تقریباً مایوس کننده ترین فصل از حضور 18 ساله ونگر در باشگاه را رقم خواهد زد.

اگرچه پاریسن ژرمن و بارسلونا نیز می توانند گزینه های واقع گرایانه ای در این تابستان باشند اما قابل درک است که هدف مشخص ونگر این است که فصل را به همراه آرسنال با قدرت به پایان برساند و آن ها را به دوره جدیدی از موفقیت هدایت کند.

همچنین ونگر در بازی شنبه مقابل چلسی به رکورد بی نظیر 1000 بازی به عنوان سرمربی آرسنال دست پیدا خواهد کرد و توماس روزیسکی هافبک این تیم در این باره می گوید:

" واقعاً این منحصر به فرد است. فکر نمی کنم که کسی دوباره چنین چیزی را تکرار کند، او برای این باشگاه یک افسانه است."


اما بدون توجه به آنچه که در این فصل اتفاق خواهد افتاد نیز حس بسیار روشنی درون آرسنال وجود دارد که آن ها در حال ورود به دوره جدیدی هستند که در آن به لحاظ مالی مجهز خواهند بود تا مرتباً برای فتح لیگ برتر رقابت کنند.

این بدین خاطر است که قراردادهای اسپانسری که برای تامین هزینه ساخت ورزشگاه امارات ضروری بودند به تازگی با شرایطی بهتر تمدید شده اند و جریان درآمد های سالانه باشگاه حدود 70 میلیون پوند افزایش خواهد یافت.

به علاوه باشگاه همچنان از توسعه دارایی های خود در اطراف ورزشگاه هایبوری قدیم سود می برد، انتظار می رود که سایت های ساختمانی هالووی و هورنزی حدود 10 میلیون پوند درآمد زایی کنند. همچنین سال گذشته نیز از فروش سایت ساختمانی کوئینزلند درآمد 20 میلیون پوندی به دست آمده است. همچنین قیمت بلیط ها برای فصل 15-2014 نیز بیش از سه درصد افزایش یافته است.

این نیز بدان معناست که آرسنال از سال آینده به یکی از معدود باشگاه های اروپایی تبدیل خواهد شد که در یک سال بیش از 300 میلیون پوند درآمدزایی خواهد داشت!

این قدرت خرج کردن بالا در آنالیزی که شب گذشته AST ( اتحادیه هواداران آرسنال ) از حساب های مالی شش ماهه باشگاه منتشر کرد نیز منعکس شد.

AST خواستار این شده است که قیمت بلیط ها در سطح مشخصی حفظ شود و برآورد کرده است که در ماه جون امسال ذخایر نقدی باشگاه حدود 140 میلیون پوند خواهد بود.

پی برده شده که حدود 100 میلیون پوند برای تقویت ترکیب در دسترس خواهد بود اگرچه این رقم علاوه بر هزینه های انتقال شامل دستمزد بازیکنان جذب شده نیز می باشد.

در مورد خریدهایی در حد و اندازه های مسوت اوزیل، دستمزد بازیکن در مجموع پنج سال چیزی حدود مبلغ پرداخت شده برای خرید بازیکن خواهد بود.

تمام این ها به این معنی است که آرسنال در این تابستان می تواند از پس خرید یک مهاجم کلاس جهانی در محدوده قیمت 40 میلیون پوند بربیاید و باز هم یک یا دو بازیکن ارزان تر اما قابل توجه را به دیگر پست ها اضافه کند.

اکنون آرسنال پذیرفته است که تجدید علاقه به لوئیس سوارز بی فایده است اما مهاجمان دیگری را در سرتاسر اروپا زیر نظر دارد، از جمله ماریو مانژوکیچ، جکسون مارتینز، جولیان دراکسلر و دیگو کوستا.

آرسنال همچنین روی حفظ هسته اصلی ترکیب خود نیز هزینه می کند، پر مرتساکر و توماس روزیسکی در این ماه قراردادهای جدیدی امضا کردند درحالی که آرون رمزی و سانتی کازورلا نیز برای تمدید قراردادشان در مذاکرات پیشرفته با باشگاه هستند.

تنها عضو ترکیب اصلی تیم که آینده اش کاملاً در تردید قرار دارد باکاری سانیاست که اکنون تا پایان فصل صبر خواهد کرد تا از بین امضای قرارداد جدید با آرسنال و یک قرارداد طولانی مدت تر از طرف گالاتاسرای یکی را انتخاب کند.

لیست دستمزدهای آرسنال برای فصل آینده انتظار می رود که به حدود 165 میلیون پوند افزایش یابد اما باشگاه باز هم می تواند این هزینه را تا 20 میلیون پوند دیگر افزایش دهد و نسبت پایدار دستمزدها به درآمدها را حفظ کند. این امر آرسنال را به لیست دستمزدهای منچستر یونایتد و چلسی بسیار نزدیک تر خواهد کرد.
.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph
بازدید: ۲,۶۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰