loading
در حال بررسی درخواست شما
تمدید قرارداد اوزیل، بعد از یورو
تمدید قرارداد اوزیل، بعد از یورو

تمدید قرارداد اوزیل، بعد از یورو

گزارشات نشان میدهد، مسوت اوزیل بعد از یورو 2016 سری جدید صحبت هایش را با آرسنال در مورد تمدید قراردادش آغاز میکند.

اوزیل همواره در این مدت گفته است که صحبت در مورد قرارداد جدید را به بعد از یورو 2016 میاندازد اما این به معنای عدم علاقه اوزیل به تمدید قراردادش با باشگاه آرسنال نیست.

اوزیل که هفته ی پیش را در دبی سپری کرده بود گفت : من هنوز با آرسنال دو سال قرارداد دارم و قرار است برای تمدید با باشگاه مذاکره کنم ، صبر کنیم ببینیم چگونه پیش میرویم. من الان درگیر بازی های یورو هستم و تمرکز خودم را برای تیم ملی کشورم قرار میدهم ، بعد از مسابقات به باشگاه بازمیگردم و تصمیم گیری درستی در مورد آن خواهم داشت.

وقتی از اوزیل در مورد روش زندگی اش پرسیدند ، او به اشاره به نوع تغذیه خود گفت : من نوشیدنی های غیر الکلی را ترجیح میدهم اما آب کم میخوردم، الان آب و چای سبز زیاد میخورم. من نان را کنار گذاشته ام (اصلا برنج مثل ما ایرانی ها در وعده های غذایی آنها نیست و ترک نان برای او به منزل ترک برنج خوردن برای ماست)

بعد از این عادت های غذایی حس بهتری در بدنم دارم و مصدومیت هایم هم کمتر شده است. به نظر میآید جز استعداد باید چیزهای دیگری هم داشت (مثل رژیم مناسب غذایی...)

در پایان با لبخندی بر لب گفت : امروز معمولا زودتر از همه برای تمرینات میآیم و نفر آخری هستم که تمرین را ترک میکنم، قبلا عم اصلا برایم قابل تصور نبود!!!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۳/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۳,۰۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰