loading
در حال بررسی درخواست شما
تمدید قرارداد رمزی، کازورلا و زلالم
تمدید قرارداد رمزی، کازورلا و زلالم

تمدید قرارداد رمزی، کازورلا و زلالم

سانتی کازولا از هنگام حضورش در جمع توپچی ها تبدیل به مهره ای کلیدی شده است. ملی پوش ۲٩ ساله اسپانیایی فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد و در ۴٩ بازی به میدان رفت که بیش از هر بازیکن دیگری بود. فرم خوب او در فصل جاری نیز ادامه دارد.

رمزی نیز در این فصل شروعی عالی داشت. او تا پیش از مصدوم شدن در ۲۷ بازی موفق شد ۱۳ گل بزند. ۴ گل او در ماه سپتامبر به همراه نمایش های خارق العاده ش باعث شد عنوان بازیکن ماه لیگ برتر را بدست بیاورد. این بازیکن ۲۳ ساله از زمان حضورش در آرسنال در سال ۲۰۰۸ تا کنون ۱۷۷ بازی برای این تیم انجام داده است.

زلالم ۱۷ ساله نیز پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. او در پیش فصل خوش درخشید و در هر ۴ بازی تور آسیایی و همچنین برابر گالاتاسرای در جام امارات بازی کرد. وی در اولین بازی رسمی خود برای تیم اصلی آرسنال در پیروزی ۴-۰ مقابل کاونتری در جام حذفی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. این قرارداد اولین قرارداد حرف ای او محسوب می شود.

آرسن ونگر گفت:

"ما بسیار خوشحالیم که سانتی کازورلا آرون رمزی و گدوین زلالم آینده خود را نسبت به باشگاه متعهد شدند. کازورلا و رمزی برای ما بازیکنانی کاملا کلیدی هستند و این اخبار برای کل باشگاه یک تقویت روحیه محسوب می شود. گدوین البته بسیار جوان است اما تا کنون نشان داده استعداد خارق العاده دارد و ما همه متنظر دیدن پیشرفت او در کنار تیم هستیم."

آرون رمزی در این مورد گفت:

"از امضای قرارداد جدید خوشحال هستم. برای شش سال در اینجا بوده ام و بسیار خوشحالم. فکر می کنم تا اینجای فصل جاری نشان داده ایم چه می خواهیم و باشگاه می خواهد در چه جهتی حرکت کند. من می خواهم قسمتی از آن و جزئی از چیزی خاص در آرسنال باشم." 

سانتی کازولا نیز درباره قرارداد جدید خود این چنین گفت:

"از امضای قرارداد جدید با آرسنال بسیار خوشحالم. این باشگاه - مربی، هم تیمی ها، هواداران شگفت انگیز، ورزشگاه و کل این مجموعه من را بسیار خوشحال می کند.

"از زمان پیوستنم به باشگاه در حدود دو سال پیش تا کنون اوقات فوق العاده ای را سپری کرده ام و من فکر می کنم ما می توانیم برای کسب جام ها در سال های آینده نقش مهمی را ایفا کنیم و این برای من مهم است. من تا کنون در اینجا لحظات خوب بسیاری داشته ام و امیدوارم تعدادبیشتری نیز در راه باشند."

همه اعضای باشگاه منتظر ادامه مشاکرت آرون، سانتی و گدوین در فصل های پیش رو هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰