loading
در حال بررسی درخواست شما
تمدید قرارداد مرتساکر و روزیسکی
تمدید قرارداد مرتساکر و روزیسکی

تمدید قرارداد مرتساکر و روزیسکی


این دو ملی پوش باتجربه پس از اینکه بار دیگر در این فصل ارزش های خود را نشان دادند آینده خود را نسبت به باشگاه متعهد شدند.

مرتساکر ۲٩ ساله پس از اینکه در آگوست ۲۰۱۱ از وردربرمن به آرسنال پیوست خود را به عنوان یکی از باثبات ترین بازیکنان تیم نشان داده است. مدافع آلمانی توپچی ها که اکنون در حال سپری کردن سومین فصل حضورش در شمال لندن است ۱۱۰ بار برای تیم به میدان رفته و به یکی از با تجربه ترین بازیکنان ترکیب و کاپیتان تیم در غیاب توماس ورمالن و میکل آرتتا تبدیل شده است.

روزیسکی ۳۳ ساله که اکنون در هشتمین سال حضورش در باشگاه است همچنان به عنوان یک نیروی موثر در خط میانی آرسنال به کار خود ادامه خواهد داد. کاپیتان جمهوری چک که در حال حاضر ۲۰٩ بار پیراهن آرسنال را بر تن کرده تجربه، سخت کوشی و قابلیت های فنی و همچنین عادت به زدن گل های مهم را به تیم اضافه می کند.


آرسن ونگر در این باره اظهار داشت: " خوشحالیم که مرتساکر و روزیسکی آینده خود را نسبت به باشگاه متعهد شدند. آن ها بازیکنانی هستند که کیفیت و تجربه فوق العاده ای دارند و دائماً خود را در بالاترین سطح ثابت کرده اند. در تیم احساس فوق العاده ای از اتحاد و باور وجود دارد و این خبر بیش از پیش به این مساله کمک خواهد کرد."


مرتساکر گفت: " برای من آسان بود تا به باشگاه متعهد باشم، من برای دو سال و نیم فوق العاده در اینجا بوده ام و احساس می کنم که حمایت فوق العاده از طرف تمام اعضای باشگاه و هواداران دارم. واقعاً مشتاقانه در انتظار سپری کردن سال های پیش رو در این باشگاه شگفت انگیز هستم. در اینجا یک تیم عالی داریم و همه می خواهیم که برای بردن عناوین تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

" در اولین سفرم به انگلیس به عنوان یک پسر بچه یک پیراهن آرسنال را به عنوان سوغات و یادگاری خریدم و زمانی که با دوستانم فوتبال بازی می کردم از پوشیدن آن بسیار افتخار می کردم. سال ها بعد به یک توپچی واقعی تبدیل شده ام و اکنون برای پوشیدن لباس آرسنال حتی بیشتر افتخار می کنم. واقعاً از باشگاه و تمام هواداران برای مدتی که تا کنون در اینجا بوده ام متشکرم و امروز عمیقاً افتخار می کنم که قراردادم را با آرسنال تمدید کرده ام. افتخار می کنم که یک توپچی هستم."


روزیسکی نیز اذعان کرد: " از اینکه در باشگاه می مانم بسیار خوشحالم. افتخار می کنم که پس از دوره ای طولانی هنوز در اینجا هستم و این حضور همچنان ادامه می یابد. خوشحالم که در اینجا در آرسنال هستم و همه ما بهترین تلاش خود را انجام می دهیم تا برای باشگاه و هوادارانمان فاتح عناوین شویم.

" از زمانی که به آرسنال آمدم همیشه احساس می کردم که در جای مناسبی هستم جایی که می خواهم در آن باشم. هنوز همین احساس را دارم و افتخار می کنم که پس از گذشت چنین مدت طولانی هنوز هم در اینجا هستم و به کارم ادامه خواهم داد. یکی از فاکتورهای بزرگ این است که می خواهم با آرسنال در لیگ قهرمان شوم. این هدف بزرگ من است و برای رسیدن به آن هرکاری که بتوانم انجام می دهم. آرسنال باشگاه بزرگی است، در اینجا روحیه تیمی فوق العاده ای داریم و همه با یکدیگر تلاش می کنیم تا بهترین عملکردی که می توانیم را ارائه دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰