loading
در حال بررسی درخواست شما
توماس ایسفیلد آرسنالی شد
توماس ایسفیلد آرسنالی شد

توماس ایسفیلد آرسنالی شد


این بازیکن 19 ساله در تیم زیر 19 ساله های دورتموند عملکرد درخشانی داشت و در 12 بازی 6 گل و 6 پاس گل در کارنامه او دیده می شود.

ایسفیلد هفت سال در آکادمی فوتبال دورتموند حضور داشته و در تیمهای رده های سنی پایین آلمان هم سابقه بازی دارد، او کاپیتان تیم ملی زیر 15 سال آلمان هم بوده است.

او بعد از ینس لمن و توماس روسیچکی سومین بازیکنی است که دورتموند را به مقصد آرسنال ترک می کند.

او بعد از انتقالش به آرسنال گفت:

"امضای قرارداد با آرسنال یک افتخار برای من است، این یک باشگاه بزرگ است با بازیکنانی بزرگ و از پیوستن به آرسنال خیلی خوشحالم.

اینکه با بازیکنان بزرگی هم بازی شده ام و اینکه هر روز با بازیکنانی مثل توماس روسیچکی - کسی که از کودکی بازیهایش را در دورتموند نگاه میکردم - تمرین کنم افتخار بزرگی برای من است. من تمام تلاشم را خواهم کرد و سعی می کنم کاری کنم مربی، بازیکنان و هواداران خوشحال شوند.

همچنین می خواهم از بورسیا دورتموند به خاطر کارهایی که در این هفت سال برای من انجام دادند تشکر کنم، من دوران خوبی در آنجا داشتم و مربیانی فوق العاده به من کمک کردند تا به بازیکنی که امروز هستم تبدیل شوم."

آرسن ونگر هم در مورد خرید جدیدش گفت:

"توماس بازیکنی است که مدتی به او علاقه مند بودیم، در این فصل شرایط او را به دقت بررسی کردیم که او عملکردی عالی در تیم جوانان دورتموند داشت.

او جوان است اما به ما ثابت کرده است که می تواند بازی کند و این نگرش و توانایی را دارد که یک بازیکن ارزشمند در ترکیب ما باشد، به او خوشامد می گوییم و امیدواریم در فصلهای پیش رو بازیکن مفیدی برای ما باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰