loading
در حال بررسی درخواست شما
توماس پارتی در راه آرسنال
توماس پارتی در راه آرسنال

توماس پارتی در راه آرسنال

دوست صمیمی توماس پارتی مدعی شده است که وی با باشگاه آرسنال در حال مذاکره و درحال بررسی شرایط خود است.
 
"کاسیم نوهو" دوست صمیمی توماس پارتی که ملی پوش تیم ملی غنا نیز هست، گفته است که مشکل و سدی در برابر توماس پارتی نیستکه از اتلیتیکومادرید به آرسنال برود و در بهترین لیگ جهان یعنی لیگ برتر انگلیس بازی کند.
 
با ارتقا چشمگیر رتبه ی اتلیتیکو مادرید در پایتخت اسپانیا، حالا توماس پارتی به عنوان یکی از عناصر قابل اعتماد و از بازیکنان تیم اول دیگو سیمونه سرمربی اتلتیکومادرید می باشد. این هافبک ۲۶ ساله، در ۳۵ دیدار این فصل لالیگا حضور داشته است و برای انتقال به لیگ برتر، به تیم های آرسنال، منچستریونایتد ولیورپول لینک شده است.
 
برمبنای گزارشات موثق، بیشترین علاقه برای جذب توماس پارتی را باشگاه آرسنال داشته است، که برمبنای برخی گزارشات آرسنال به دنبال فروش اوزیل برای پیدا کردن راهی برای خرید پارتی بوده است.برمبنای صحبت های انجام شده در شبکه ی تی‌‍وی‌تیری غنا با "نوهو" که در بوندسلیگا در باشگاه هوفنهایم بازی میکند، اعلام شده است که اگر توماس پارتی به آرسنال برود می تواند در تیم مایکل آرتتا موفق شود.
 
نوهو:  باشگاه اتلتیکو مادرید باشگاه بسیار خوبی است، پس پارتی برای یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی می کند و آرسنال هم یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است.از نظر من، همه چیز به تصمیم او بستگی دارد چون بازی کردن در اتلتیکو مادرید شبیه به بازی کردن در آرسنال است.هر دو تیم در رقابت های لیگ در دسته ی تیم هایی قرار میگیرند که برای رتبه ی سوم یا چهارم رقابت میکنند که بتوانند به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند، اما همانطور که می دانیم لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست واگر او به آرسنال بپیوندد، من برای او خوشحال میشوم. 
 
 
 
آرسنال به محض باز شدن پنجره ی نقل و انتقالات به بازیکنان زیادی لینک شده است و نقلو انتقالات زیادی به داخل و خارج از باشگاه داشته است.آینده مهاجم طلایی آرسنال پیر امریک اوبامیانگ مبهم است و از قرارداد او با آرسنال فقط یکسال باقی مانده و رئال مادرید از سرانآرسنال خواسته است تا خیلی زود در ماه آینده پاسخ آن ها را راجع به انتقال اوبامیانگ بدهند.همچنین گفته می شود آرتتا به دنی سبایوس در انتهای فصل که قرارداد قرضی وی تمام میشود، اجازه داده تا به رئال مادرید بازگردد.
 
 
 
این درحالیست که پدر ستاره ی باشگاه فلامینگو یعنی پدر جرسون، مدعی شده است که باشگاه آرسنال یکی از باشگاه هایی است که به پسرش علاقه دارد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۲۴
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : تیم تاک
بازدید: ۱,۳۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰