loading
در حال بررسی درخواست شما
جک ویلشر در آستانه پیوستن به وستهم
جک ویلشر در آستانه پیوستن به وستهم

جک ویلشر در آستانه پیوستن به وستهم

قرارداد هافبک آرسنال تنها دو هفته دیگر به پایان می رسد. اخبار اطراف ویلشر حاکی از آن است که او باشگاه را ترک خواهد کرد.

مربی جدید توپچی ها، اونای امری، در حال مذاکره با این هافبک 26 ساله میباشد. او خواهان تمدید قرار ویلشر میباشد ولی نمی تواند تضمین کند که او در بازیهای آینده تیم، فیکس باشد.

پس می توان این گونه نتیجه گیری کرد که او باشگاه را ترک خواهد کرد. استاراسپورت گزارش می دهد که تیمهای لندنی کریستال پالاس و وستهم، تیمی که باشگاه مورد علاقه کودکی ویلشر بوده است، خواهان به خدمت گیری او هستند. به گزارش سان، وستهم تا حد زیادی از جذب او در این تابستان اطمینان دارد. وستهم میخواهد تا به او قراردادی با حقوق هفتگی 130 هزار پوند و مدت 4 ساله به او پیشنهاد دهد.

با این حقوق او به دومین بازیکن  با حقوق بالا در تیم وستهم، پس از خاویر هرناندز بدل خواهد شد. با وجود مصدومیت او در قسمتی از این فصل، او بازی کردن در 38 بازی در تمام رقابتها، آمادگی بدنی خوب خود را نشان داد. مربی جدید وستهم، مانوئل پلگرینی یکی از تحسین کنندگان این بازیکن در زمان مربیگری خود در منچسترسیتی بود.

سان و ایست لندن خبر می دهند که او خواهان جذب ویلشر میباشد و می خواهد تیم را با محوریت او شکل دهد. وستهم  نیاز به تقویت خط میانی دارد و با مصدومیت طولانی مدت لانزینی، ویلشر می تواند جانشین مناسبی برای او باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Star
بازدید: ۲,۵۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰