loading
در حال بررسی درخواست شما
درهای باز بوردو به روی شاماخ
درهای باز بوردو به روی شاماخ

درهای باز بوردو به روی شاماخ


رئیس باشگاه بوردو ، ژان لویی تیرود از عقد قرارداد مجدد با مروانه شاماخ استقبال می کند ، اما به نظر می رسد این مهاجم مراکشی قصد دارد خود را در آرسنال اثبات نماید. مهاجم ملی پوش آرسنالی ها بعد از اتمام قرارداد ده ساله خود با باشگاه بوردوی فرانسه در سال 2010 طی یک انتقال آزاد به لیگ برتر انگلستان گام نهاد. رئیس باشگاه بوردو اعلام کرده درهای این باشگاه همیشه به روی شاماخی که کمتر در ترکیب اصلی توپچی ها قرار گرفته است ، باز است.

تیرود در این خصوص به آر ام سی گفت : " من با مروانه صحبت کردم و به او گفتم بوردو همیشه پذیرای اوست ، ما هنوز هم اتاق او را برایش نگه داشته ایم. "


دستمزد


تیرود افزود : " مشکل اساسی در این میان مسائل مالی است ، زیرا او طعم حقوق بالا در انگلستان را حس کرده و آرسنال هم در قبال این انتقال سهمش را می خواهد. شاماخ به من گفته است که اگر بخواهد به فرانسه برگردد ، یقینا انتخاب او بوردو خواهد بود. "

البته در این میان شاماخ عجله ای برای ترک آرسنال ندارد و مصمم به اثبات توانایی های خود در بین توپچی ها است.

شاماخ در این خصوص گفت : " من می خواهم فوتبالم را در انگلستان بهبود ببخشم و در اینجا موفقیت کسب نمایم. مگر اینکه باشگاه من را نخواهد ،  در غیر این صورت من به مبارزه برای اثبات خودم ادامه خواهم داد. من توانایی تبدیل شدن به یک بازیکن ایده آل را در این لیگ دارم. من عاشق بوردو هستم اما در حال حاضر آرسنال تیم من است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۱,۰۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰