loading
در حال بررسی درخواست شما
رمسی نزدیک به قرارداد جدید
رمسی نزدیک به قرارداد جدید

رمسی نزدیک به قرارداد جدید

حقوق این بازیکن ولزی در این قرارداد یش از ۱۰۰هزارپوند در هفته یعنی بیش از دوبرابر حقوق فعلیش خواهد بود و او را بعد از اوزیل به دومین بازیکن تبدیل خواهد کرد که بالاترین دستمزد را از باشگاه دریافت میکنند.

رمسی هنوز بیش از دو سال از قرارداد کنونیش که دسامبر ۲۰۱۲ با باشگاه امضا کرد ،باقی مانده اما آرسن ونگر مشتاق است تا قرارداد اورا بهبود ببخشد. باشگاه با ایجنت رمسی (دیوید بلدوین) به توافقات لازم دست پیدا کرده و این قرارداد در ۴۸ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

خبر خوب دیگر برای آرسنال بازگشت آرون به تمرینات کامل تیم در این هفته و بعد از بیش از دو ماه دوری از میادین خواهد بود. رمسی ممکن است بتواند در دیدار مقابل اورتون به میدان برود همچنین انها سه روز بعد از آن مسابقه به زمین بایرن خواهند رفت تا بتوانند شکست ۲.۰ را در بازی رفت جبران کنند.

این چهارمین باریست که باشگاه قرارداد رمسی را تمدید میکند. او زمانی که ۱۷ سال داشت با مبلغ ۵ میلیون پوند خریداری شد و موفق به پیشرفت شایان توجهی شد. فرم استثنایی او در این فصل موجب شد تا ۱۵ گل در مجموع تا پایان ماه نوامبر به ثمر برساند( در بازی ملی و باشگاهی) و تحسین همگان را برانگیزد و باشگاهایی همانند رئال و بارسا و منچستر سیتی را علاقه مند به خرید خود علاقه مند کند.

پای رمسی چهار سال پیش توسط شاوکراس شکسته شد و بازگشت او به میادین زمان زیادی برد اما او در این فصل نقش مهمی را در رساندن تیمش به صدر جدول ایفا کرده و عدم حضورش در این دوماه کاملا محسوس بوده است.


آرسنال قصد ندارد بار دیگر بهترین بازیکنش را از دست دهد در حالی که هنوز بهترین سالهای بازی او باقی مانده و میتواند نقش مهمی را در موفقیت باشگاه ایفا کند. ونگر شدیدا توانایی های رمسی را می ستاید و در زمان نوجوانی او را متقاعد کرده بود تا به جای منچستر یونانتد به آرسنال بپیوندد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : theguardian.com
بازدید: ۱,۵۷۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰