loading
در حال بررسی درخواست شما
رمی : ژروینیو را نمی خواهیم!
رمی : ژروینیو را نمی خواهیم!

رمی : ژروینیو را نمی خواهیم!




ژروینیو بازیکن باشگاه آرسنال یکی از گزینه های جدی برای ترک این تیم در تابستان جاری می باشد که به تیم های مختلفی ، از جمله رم ایتالیا مرتبط شده است. تیمی که سرمربی جدید آن رودی گارسیا ، در گذشته عهده دار این سمت در باشگاه لیل فرانسه بوده است.

با این حال گمانه زنی هایی از فرانسه نیز به گوش می رسد که ژروینیو می تواند به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد یوآن گورکف راهی این کشور شود ، البته اگر آرسنال به صورت جدی به دنبال جذب این گزینه باشد.

هافبک اسبق آرسنال علاقه مندی باشگاه لیون برای جذب این ملی پوش ساحل عاجی را رد می کند و به نظر می رسد تصمیمی مبنی بر تقویت خط حمله ی تیم خود نداشته باشد.

گرید راجع به این حدس و گمان ها گفت : " این ها شایعاتی است که روزنامه ها مطرح می کنند "

" من هم شنیده ام که لیون علاقه مند به جذب ژروینیو است ، اما او یک مهاجم است و ما مهاجم های جوان بسیار خوبی در لیون داریم "

ژروینیو که هم می تواند در جناحین و هم به عنوان مهاجم نوک بازی کند ، از دو سال پیش که از لیل به آرسنال آمد ، تا کنون در 63 مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفته ، توانسته 11 گل به ثمر برساند.

برخی از گزارشات نیز از علاقه مندی مارسی برای جذب وی خبر می دهند ، اما آن طور که به نظر می رسد ، رقم مورد نظر باشگاه آرسنال برای فروش این بازیکن 26 ساله 10 میلیون یورو یا 8.6 میلیون پاوند می باشد.

نویسنده: سعید میلانی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Skysports
بازدید: ۳,۰۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰