loading
در حال بررسی درخواست شما
سوارز: می خواهم لیورپول را ترک کنم
سوارز: می خواهم لیورپول را ترک کنم

سوارز: می خواهم لیورپول را ترک کنم



سوارز می گوید که از تلاش هایش برای متقاعد کردن لیورپول به شیوه ای دوستانه برای عمل کردن به توافقی که در فصل گذشته با یکدیگر کرده بودند خسته شده است و معتقد است که اگر پیشنهادی بالاتر از 40 ملیون پوند از تیمی که در لیگ قهرمانان است ارسال شود ، لیورپول ملزم به پذیرش آن است.

آرسنال پیشنهاد 40 ملیون + یک پوندی خود را برای جذب وی ارسال کرد که موجب به وجود آمدن یک جنگی لفظی از طرف لیورپول شده است. جان هنری مالک اصلی این باشگاه که گمانه زنی ها مبنی بر فروش باشگاه را نیز انکار کرد در جمع هواداران در نروژ اعلام کرد که آنها می خواهند بازیکن جذب کنند ، نه اینکه آنها را بفروشند.اما لوئیز سوارز در نخستین مصاحبه بلند بالای خود در این تابستان می گوید از اقدامات باشگاه و عمل نکردن آنها به تعهداتشان ناراحت است و معتقد است که باشگاه دارد هواداران را به متهم کردن وی با عدم وفاداری گمراه می کند.

" می خواهم به باشگاهی دیگر بروم تا در لیگ قهرمانان بازی کنم و اکنون باشگاهی هست که برای من پیشنهاد داده و به من این شانس را می دهد. من به سرمربی گفته ام که می خواهم باشگاه را ترک کنم.

" در حال حاضر به این متهم می شوم که وفاداری ام را به باشگاه نشان نداده ام اما فصل گذشته من این فرصت را داشتم تا به یک باشگاه بزرگ اروپایی بپیوندم ولی در اینجا ماندم آن هم با این توافق که اگر ما نتوانستیم برای این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم من این اجازه را دارم که اینجا را ترک کنم.

" من فصل گذشته تمام توان خود را گذاشتم اما این به تنهایی کافی نبود تا ما کار را در جمع چهار تیم برتر تمام کنیم. اکنون تمام چیزی که من می خواهم این است لیورپول به توافقی که با یکدیگر کردیم احترام بگذارد.

" فصل گذشته ما به لیورپول اعلام کردیم که یک باشگاه سطح بالای اروپایی خواهان جذب من است اما آنها به من گفتند: " اکنون ما یک مربی جدید (برندن راجرز) داریم و می خواهیم که به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم" . من چندین مرتبه با برندن راجرز صحبت کردم و او به من گفت: " یک فصل دیگر در اینجا بمان ، تو قول من را داری ، اگر ما سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکردیم آنگاه من خودم کاری می کنم که تو بتوانی اینجا را ترک کنی."

" لیورپول باشگاهی است که به درست کاری شهرت دارد. من فقط از آنها می خواهم به وعده هایی که فصل قبل به من دادند عمل کنند."

سوارز می گوید قرار داد او شامل بندی توافق شده است که اگر پیشنهادی بیش از 40 ملیون پوند برای وی داده شود ، به او اجازه خروج از لیورپول داده خواهد شد.

" من قول باشگاه را دارم که به صورت قراردادی مکتوب است و ما می توانیم این را به اتحادیه فوتبال انگلیس انیم تا آنها در این مورد تصمیم گیری کنند اما من نمی خواهم که کار به اینجاها بکشد. ما حمایت اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای (PFA) را خواهیم داشت."

سوارز در ژانویه سال 2011 با مبلغ 22.8 ملیون پوند توسط کنی دالگلیش از آژاکس خریداری شد و در زمان حضور او در 52 بازی 21 گل به ثمر رساند. اگرچه دوران حضور او در آنفیلد با حاشیه های زیادی هم همراه بود ، از محرومیت به خاطر صحبت های نژاد پرستانه در مورد پاتریس اورا گرفته تا گاز گرفتن دست برانیسلاو ایوانوویچ مدافع چلسی!

زمانی که برندن راجرز سرمربی جدید این تیم روی کار آمد قرار داد این بازیکن را تا سال 2016 و با افزایش دستمزدش به 80 هزار پوند تمدید کرد اما این درحالی بود لیورپول برای حفظ وی در حال مبارزه بود چرا که آنها پیشنهادی از جانب یوونتوس را بر روی میز خود می دیدند.

" آن موقعیتی بود که باید وفاداری ام را به لیورپول نشان می دادم و من اینکار را کردم. آنها به من شانس بازی در انگلستان را دادند و در طی محرومیتم پشت من ایستادند. می دانم که در مدت زمان حضورم در اینجا اشتباهاتی داشته ام اما بارها در رابطه با آن عذرخواهی کرده ام. اما خواسته کنونی من ربطی به آن مسائل ندارد بلکه مربوط به چیزهایی است که با باشگاه هم به صورت شفاهی و هم به صورت مکتوب توافق کرده بودیم که در حال حاضر از طرف لیورپول به آنها احترام گذاشته نمی شود."

سوارز اعتقاد دارد که باشگاه دارد به طرز غیر منصفانه ای از او تصویر یک بازیکن نا سپاس را می سازد که در حال خیانت به باشگاه خود است.

" من 26 ساله هستم و نیاز دارم که در لیگ قهرمانان بازی کنم. احساس می کنم که تا به الان به اندازه کافی تلاش کرده ام که اکنون در این مقطع از حرفه ورزشی ام در لیگ قهرمانان بازی کنم. اکنون این گزینه برای من وجود دارد تا به این خواسته برسم و شدیداً می خواهم که از این شانس استفاده کنم.

" من احساس نمی کنم که دارم خیانت می کنم بلکه باشگاه یک سال قبل به من قولی داد ، همان طور که من به آنها قول دادم تا بمانم و تمام توانم را بگذارم که به لیگ قهرمانان صعود کنیم. آنها یک سال قبل به من قول دادند و من اکنون از آنها می خواهم که به آن احترام بگذارند. این فقط هم توافقی شفاهی با سرمربی نبوده است بلکه به صورت مکتوب در قرار داد موجود است.

" فکر نمی کنم که هواداران خشمگین باشند ، فکر می کنم آنها یک بازیکن را که می خواهد در بالاترین سطح به موفقیت برسد درک می کنند. من برای مدت زیادی در آژاکس بودم بدون اینکه بازی های زیادی در لیگ قهرمانان کرده باشیم. من قصد ندارم به تیم دیگری بروم تا به لیورپول لطمه وارد کنم.

"من همیشه بابت همه چیز از لیورپول سپاسگزار هستم. اما در درجه نخست من باید حرفه ورزشی خود را در اولویت قرار دهم. مردم می گویند که لیورپول شایسته کارهای بیشتری از جانب من بود اما من در کمتر از 100 بازی 50 گل برای آنها به ثمر رساندم و اکنون من با انتقالم می توانم دو برابر پولی را که آنها بابت خرید من هزینه کردند به آنها برگردانم.

" من فقط تقاضای این را دارم که آنها به اهدافی که من برای حرفه خود دارم احترام بگذارند. من نمی خواهم که مسائل به صورت نا خوشایندی به پایان برسند. تنها می خواهم که همانگونه قبلاً توافق کرده بودیم اکنون نیز به صورت دوستانه به توافق برسیم."

سوارز این تابستان ابتدا به رئال مادرید نیز لینک شده بود اما او این مساله را که قصد دارد با رفتن به یک تیم انگلیسی دیگر مقدمات حضور خود در اسپانیا را در آینده ای نزدیک فراهم کند تکذیب می کند.

" در حال حاضر لیگ انگلستان بزرگترین و مهم ترین لیگ در دنیاست. آمار من نیز این را نشان می دهد که من از آن دست بازیکنانی نیستم که می خواهند هر فصل باشگاهشان را عوض کنند.

" من هیچ مشکلی با اینکه برای سالهای بیشتری در انگلستان بازی کنم ندارم. اگر ما تنها در مورد سطح کیفی فوتبال و فرهنگ هواداری اینجا صحبت کنیم ، این لیگ باورنکردنی است. در حال حاضر هر بازیکنی در دنیا دوست دارد که در لیگ برتر بازی کند."

در حالی که سوارز قبلاً یکی از دلایل خود برای جدایی از لیورپول را رابطه نه چندان خوب رسانه های بریتانیایی با خود اعلام کرده بود ، اکنون در تلاش است تا به یک باشگاه انگلیسی دیگر برود!

" من به اروگوئه رفتم جایی که رسانه ها با من بسیار خوب هستند چرا که من یکی از آنها هستم. آنها از من پرسیدند که رسانه ها در انگلستان چگونه هستند و من باید به آنها چه پاسخی می دادم؟ واضح است که من این را دوست ندارم که همسرم که به سوپر مارکت می رود عکاسان نیز به دنبال وی در آنجا هستند. اما با این وجود من پاسخ دادم که نگرش رسانه ها در هرجایی که شما بروید یکسان است."

سوارز مصدومیتی از ناحیه پا دارد و دیدار دوستانه امروزشان مقابل والرنگا را از دست خواهد داد. با این وجود او معتقد است که اکثر همی تیمی هایش وضعیت او را درک می کنند.

" برخی از آنها از من خواستند که نروم اما دیگر بازیکنان من را درک کردند ، خصوصاً زمانی که به آنها توضیح دادم که این مساله سال گذشته به من قول داده شده بود."

استیون جرارد هفته گذشته از سوارز خواسته بود که در باشگاه بماند و تا زمانی که فرصتی برای انتقال به رئال مادرید یا بارسلونا برای وی فراهم نشده است لیورپول را ترک نکند. کاپیتان قرمز ها همچنین معتقد است که جدایی این مهاجم یک گام رو به عقب برای لیورپول است. سوارز در این رابطه می گوید:

" او و دیگر بازیکنان همواره از من حمایت کردند و من از این بابت از آنها سپاسگذار هستم. این مساله در رابطه با هواداران نیز همینگونه بود. در آخر هفته استقبال فوق العاده ای از سوی آنها از من به عمل آمد.

" در یک باشگاه تا مادامی که شما با هم هستید از یک دیگر پشتیبانی و حمایت می کنید اما این مساله این حق را به باشگاه نمی دهد که از عمل به تعهد هایش سر باز زند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۱۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Telegraph
بازدید: ۲,۷۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰