loading
در حال بررسی درخواست شما
شایعات روز نقل و انتقالات آرسنال
شایعات روز نقل و انتقالات آرسنال

شایعات روز نقل و انتقالات آرسنال


آخرین خبرهای نقل و انتقالات حاکی از فروش الیویه ژیرو به اورتون است. Daily Mail and The Times نوشت: اورتون مهمترین هدفش در تابستان به خدمت گرفتن ژیو با قیمت حدود 20 میلیون پوند است. با توجه به خرید لاکازت ( با قیمت حدود 50 میلیون ) آینده ژیرو در امارات در ابهام است.

سانچز میخواهد از آرسنال حقوق هفتگی 400 هزار پوند دریافت کند. او عقدقرارداد را براساس این شرط گذاشته است. این بازیکن مبتکر آرسنال تا سال 2018 با لندنی ها قرارداد دارد.


Mirror نوشت» Antonio Rudiger مدافع آلمانی که پیش از این از علاقه خود به آرسنال گفته بود ، در هفته آینده با 36میلیون پوند راهی چلسی میشود.

در گزارشات فراوانی آمده است که آرسنال به دنبال خرید "الکساندر گولوین" است. این بازیکن زسکا میتواند هدف بعدی آرسنال باشد. او حدود 10 میلیون پوند قیمت دارد. زسکا در مورد این هافبک اعلام کرده هیچ پیشنهاد رسمی از آرسنال ندارد.

express» آرسنال پیشنهاد دوم خود با مبلغ 40 میلیون پوند را برای توماس لمار فرستاده است. ظاهرا آرسن ونگر نمیخواهد از این بازیکن بگذرد. پیشنهاد قیبلی لندنی ها 31 میلیون پوند بوده است که با مخالفت موناکو روبرو شد. اگر لمار با 40 میلیون راهی لندن شود سومین خرید گران قیمت آرسنال بعد از لاکازت و اوزیل خواهد بود.


مترو» آرسنال حاضر است برای محرز مبلغ 35 میلیون پوند پرداخت کند، لسترسیتی برای خروج ریاض 15 میلیون بیشتر میخواهد.


در لیگ برتر ، آرسنال با خرید ۲۵ بازیکن در ۵ سال اخیر کم‌ تحرک ترین تیم در نقل و انتقالات بوده است ، از سویی واتفورد با ۱۰۵ خرید فعال‌ترین تيم لیگ بوده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : خبرگزاری ها
بازدید: ۲,۱۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰